حمله به پایگاه نظامیان آمریکا این بار در سوریه

منابع خبری تایید کردند پایگاه الشدادی در استان الحسکه که توسط نظامیان آمریکایی اشغال شده، مورد هدف قرار گرفته است.

به نیرو‌های آمریکایی صبح روز دوشنبه در پایگاه الشدادی در جنوب استان الحسکه (شمال شرق سوریه) حمله شد. بامداد امروز نیز المیادین گزارش داد که نیرو‌های آمریکایی در «پایگاه عین الاسد» در غرب عراق مورد هدف قرار گرفتند.

براساس گزارش المیادین، مقاومت اسلامی عراق دیروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هدف نظامی صهیونیستی را در جولان اشغالی سوریه با سلاح‌های مناسب و یک هدف دیگر را در ام الرشراش (ایلات اشغالی) با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق چند روز پیش تایید کرد که با سلاح‌های مناسب به یک هدف حیاتی در شهرک الیاض در جنوب فلسطین اشغالی حمله کرده است. همچنین یک مرکز جاسوسی فنی وابسته به رژیم صهیونیستی در نزدیکی اربیل در اقلیم کردستان عراق را هدف قرار داد.

این نیروها بار دیگر تاکید کردند که هدف قرار دادن این پایگاه‌ها در حمایت از مردم نوار غزه و در پاسخ به قتل عام‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالمندان است. مقاومت عراق تاکید کرد درپی ادامه داشتن تجاوز به غزه، به عملیات علیه سنگر‌های رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

یک مقام نظامی در وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) چند روز پیش به المیادین تایید کرد که تعداد حملات موشکی به نیرو‌های آمریکایی در سوریه و عراق از ۷ اکتبر به حداقل ۱۰۶ حمله رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۲ دی ۱۴۰۲
آمریکا و اسرائیل پاسخ این حملات را خواهند داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۱ دی ۱۴۰۲
چه عجب سوریه یه حرکتی زد
آخرین اخبار