خدمت به مردم از رویکرد‌های کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی گفت: یکی از رویکرد‌های این کنگره خدمت به مردم به خصوص خانواده شهدا است.

سردار یوسفی دبیر اجرایی دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی در جلسه توجیهی دبیران کارگروه‌ها و کمیته‌ها با بیان اینکه اولین کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی در سال ۹۷ برگزار شد گفت: در دومین کنگره ملی به دنبال کیفی سازی برنامه‌های اجرایی هستیم تا بتوانیم برنامه‌های تأثیرگذاری را در جامعه اجرا کنیم.

او ارائه خدمات به مردم را یکی از رویکرد‌های اجرای دومین کنگره دو هزار شهید استان دانست و افزود: خدمت و کمک به مردم بایستی در برنامه تمامی کارگروه‌ها و کمیته‌های ستاد بزرگداشت کنگره ملی شهدا استان باشد و باید از اجرای این کنگره خدماتی نصیب مردم، خصوصاً خانواده معزز شهدا و ایثارگران استان شود.


بیشتر بخوانید


سردار یوسفی بر شناسایی ظرفیت‌های استان در اجرای برنامه‌های کنگره شهدا، تأکید کرد و ادامه داد: لازم است هر کارگروه و کمیته در جهت برنامه‌های خود یک بانک اطلاعاتی از ظرفیت‌های استان داشته باشد تا در صورت تأیید برنامه از آن استفاده کند.

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی با ۸ کارگروه و ۳۳ کمیته شکل گرفته است، بیان کرد: دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۴ در استان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار