دانشکده هنر و رسانه در سمنان ایجاد می‌شود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: دانشکده هنر و رسانه در سمنان، با توجه به نظام‌نامه مدیریت دانشی و متناسب با آمایش رشته‌ای و منطقه‌ای دانشگاه آزاد، فعال می‌شود.

منصوری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: آمایش رشته‌های تحصیلی و آمایش منطقه‌ای از سه سال پیش از سوی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در حال اجرا است که هدف اصلی آن متناسب‌سازی رشته‌های تحصیلی و دانشکده‌ها با نیازهای استانی و منطقه‌ای محسوب می‌شود.

وی، ایجاد معاونت های موضوعی را یکی از دستاوردهای آمایش رشته‌های تحصیلی و آمایش منطقه‌ای برشمرد و ادامه داد: رشته های آموزشی در این قالب دسته‌بندی می شوند و بر این اساس به عنوان نمونه هنر و علوم انسانی، و همچنین علوم کشاورزی و فنی و مهندسی در یک دسته قرار می گیرند.

وی از تدوین نظام‌نامه مدیریت دانشی در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: بر همین اساس بسیاری از دانشکده ها تغییر نام می‌دهند.

منصوری با اشاره به تمرکز مراکز علمی و آموزش عالی در شرایط کنونی بر برخی از شاخه‌های علمی میان‌رشته‌ای، افزود: به همین ترتیب ایجاد دانشکده ای با عنوان «هنر و رسانه» در سمنان مدنظر است. البته همواره در ایجاد رشته‌های تحصیلی مانند علوم ارتباطات، ترکیب اعضای هیات علمی و تقاضای دانشجو نیز مطرح است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.