۱۵۰ کیلومتر فیبر نوری در رفسنجان اجرا می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از اجرای ۱۵۰ کیلومتر فیبر نوری برای مشترکین خانگی، کسب و کار‌ها و مراکز تجاری در شهر رفسنجان خبر داد.

مجید سلطانی در بازدید از حوزه مخابراتی رفسنجان که با حضور فرماندار رفسنجان و معاونین وی، رئیس اداره مخابرات شهرستان رفسنجان و جمعی از مسئولین انجام شد، گفت: دو کارخانه تولید کابل فیبر نوری در رفسنجان فعالیت دارند که از تولیدات این کارخانه‌ها در راستای ارتقا و بهبود وضعیت حوزه ارتباطی شهرستان، استان و کشور استفاده خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه در شهر رفسنجان طرح ۱۵۰ کیلومتر فیبر نوری در حال اجرا است، افزود: قرار شد این متراژ واگذار شود و در این زمینه فرماندار رفسنجان و دستگاه‌های اجرایی شهرستان با وفاق و همدلی که دارند این طرح به زودی اجرا می‌شود و ما هم کمک می‌کنیم.

سلطانی با اشاره به اینکه پیگیری فعالیت‌های مخابراتی در استان کرمان در دستور کار ما قرار دارد، تصریح کرد: پارسال حوزه مخابرات شهرستان بم را بازدید کردیم و امسال موضوع بررسی مخابرات شهرستان رفسنجان در دستور کار بود تا وضعیت توسعه یافتگی و خدمات مخابراتی به مردم را از نزدیک مشاهده کنیم.

وی در حوزه زیرساخت مخابراتی رفسنجان و روستا‌های بخش مرکزی افزود: طرحی از پارسال به عنوان نجما (نسبت جهادی توسعه فیبر نوری) با هدف مولدسازی تجهیزات و منابع فرسوده و جایگزین کردن فیبرنوری با تجهیزات قدیمی در  همه استان‌ها آغاز کردیم و در کرمان هم شروع شد، اما روند آن کُند بود که روز اخیر در بازدید هایمان توافقاتی شد تا به روند توسعه فیبر نوری سرعت داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار