ساز نوازندگان ۲۰ کشور جهان برای آزادی غزه کوک می‌شود

نخستین جشنواره «هنر آزادی‌بخش» از یکم تا ششم اسفند ۱۴۰۲ در تهران‌ برگزار خواهد شد.

اولین دوره جشنواره «هنر آزادی‌بخش» در بخش سرود‌های انقلابی و ضد امپریالیستی با محوریت هنرمندانی از گروه‌های مقاومت برگزار خواهد شد.

کیوان امجدیان (دبیر جشنواره) در این باره گفت: با توجه به در جریان بودن واقعه تاریخ‌ساز غزه و ضرورت نزدیک ساختن اذهان مردم کشور‌های مختلف دنیا به حماسه بزرگ مردم فلسطین در مقابل صهیونیست‌های جنایتکار، ایام ولادت حضرت ولیعصر (عج) فرصت مغتنمی برای برگزاری نخستین دوره این جشنواره است.

وی یادآور شد: اگرچه برای برگزاری دوره اول این جشنواره زمان بسیار کمی داریم، اما با مساعدت و هم‌یاری بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری، کلید این کار که شاید بتوان آن را یک عملیات فرهنگی دانست.

گروه‌های سرود، کر و فولکلور کشور‌هایی با سابقه ایستادگی در خط مقدم مقابله مبارزه با سلطه غربی در این جشنواره حاضر هستند و پس از اجرای برنامه، آثار توسط جمعی از داوران از کشور‌های مختلف مورد بررسی قرار خواهد گرفت. آیین اختتامیه نیز در آستانه نیمه شعبان برگزار خواهد شد. 

در این جشنواره گروه‌های موسیقی کشورهایی، چون آفریقای جنوبی، الجزایر، اوگاندا، اندونزی، بلاروس، بوسنی هرزگوین، بولیوی، بنگلادش، پاکستان، تونس، سوریه، شیلی، چین، فلسطین، کوبا، روسیه، لبنان، لیبی، عراق، نیجر، نیجریه، مالی، نیکاراگوئه، ونزوئلا، ویتنام و یمن ضمن رقابت اجرای برنامه خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۳ ۱۵ دی ۱۴۰۲
این عربها پدرسگها بی غیرتن اسلان رو نشون نمیدن هم زبونشون دارن توآتیش میسوزن مگه امام حسین رحم دید مگه پیغمبر رحم دید که اینا فلسطین ببینه اونا خودشون هم مثل ما وطن فروش خاعن دارن امام زمان بیاد این فتنه را بخوابونه حضرت محمد گفته من عربم ولی این عرب از امت من نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۴ دی ۱۴۰۲
پیروزی از آن غزه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۳ دی ۱۴۰۲
ساز کوک شده که اینطور شده ساز اثر نداره دشمن با اون می رقصه عرضه نداری حرف نزن بزار به خال خودش باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۳ دی ۱۴۰۲
چه کار خوب و شایسته ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۳ دی ۱۴۰۲
موسیقی به عنوان غذا بخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۳ دی ۱۴۰۲
موسیقی چه فایده داره براشون .این کشورهای عرب بی رگ چراکارنمیکنن نه کمکی نه حتی یه تظاهرات ساده نکنه مردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۳ دی ۱۴۰۲
عرب برای آمریکا کار میکنه
آخرین اخبار