برگزاری رویداد ملی روایت حبیب در مازندران

سومین رویداد ملی روایت حبیب، روایت جهان پهلوان حاج قاسم سلیمانی در مازندران برگزار شد.

روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان مازندران اعلام کرد: سومین رویداد ملی روایت حبیب، روایت «جهان پهلوان» حاج قاسم سلیمانی همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در زورخانه مرحوم عمادی ساری برگزار شد.

این مراسم همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی ورزشی ازجمله اجرای نمایشنامه در گود زورخانه، تجلیل از مادر شهید بواس، تجلیل از ورزشکارانی که مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی رقابت نکردند، اجرای برنامه زورخانه‌ای توسط نوجوانان و نونهالان و چند برنامه هنری و فرهنگی برگزار شد.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، در حاشیه این مراسم با تمجید از جایگاه و نحوه زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: همه ما مدیون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها شهدای انقلاب اسلامی از جمله شهید سلیمانی هستیم و شیوه زندگی و رسم جوانمردی و پهلوانی این شهید باید الگوی ورزشکاران و جوانان ما باشد.

او افزود: ورزشکاران مازندران در بسیاری از میادین بزرگ بین المللی ضمن امتناع از رقابت با نمایندگان رژیم صهیونیستی، در دفاع از مظلوم در واقع به مولای متقیان علی (ع) و همچنین سردار سلیمانی اقتدا کردند.

رجبی برگزاری چنین رویداد‌هایی را در شناخت الگو‌های اخلاقی و پهلوانی برای نسل جدید موثر دانست و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در کنار ورزش یک اصل برای دستگاه ورزش و جوانان است.

با حضور سلیلی مدیرکل اجتماعی استانداری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران، بابایی کارنامی نماینده ساری و میاندورود، نوبخت فرماندار ساری، معصومی رئیس حوزه هنری استان، خانواده‌های شهدا، ورزشکاران و جامعه ورزش و جوانان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.