پیام تسلیت بشار اسد در پی حادثه تروریستی کرمان

رئیس جمهور سوریه در دو پیام جداگانه به رهبر انقلاب و رئیس جمهور کشورمان، حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت.

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در دو پیام تسلیت خطاب به رهبر انقلاب و سید ابراهیم رئیسی، حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت و آن را نشانه شکست تروریست‌ها و حامیان‌شان دانست.

به گزارش خبرگزاری سوری سانا، اسد در این نامه‌ها صمیمانه تسلیت خود را به خانواده قربانیان و مردم سراسر ایران ابراز کرده و گفت که دولت سوریه و مردم این کشور این ضایعه دردناک را با مردم ایران شریک هستند و برای مجروحان شفای عاجل آرزومندند. 

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد این گونه اقدامات تروریستی که غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد، میزان شکست تروریست‌ها و حامیان آن‌ها را نشان می‌دهد. همچنین این اقدامات نشان دهنده ناامیدی تروریست‌ها از آن است که مردم اصول و منافع ملی خود از جمله دفاع از حاکمیت و کرامت را کنار بگذارند.

پیش از بشار اسد، روسای جمهور چین، ترکیه، تاجیکستان، عراق، دبیر کل سازمان ملل و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی پیام‌های تسلیت خود را در پی واقعه تروریستی کرمان منتشر کردند.

گفتنی است، عصر روز گذشته در پی دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان، ۸۴ نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند. 

آمریکا تا این لحظه دست داشتن در این حملات را رد کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۲:۲۵ ۱۵ دی ۱۴۰۲
مگر این داعش ملعون کیست که پایگاه امریکا رو میزنیم اما جرات نمی کنیم اینارو بزنیم
موشک انبار کردین چیکار کنید باهاش؟
مگر ما حقیریم مگر ما ترسوییم مگر ما بی غیرتیم مگر ما ارتش و سپاه نداریم که این شیاطین ب خودشون اجازه ی همچین کارهایی میدن
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۲:۱۷ ۱۵ دی ۱۴۰۲
وقتی دفعه ی قبلی عملیات تروریستی کردن همه ی مسئولان کلی حرف زدن و گفتن انتقام میگیریم ولی در عمل هیچ کاری نکردن خوب معلومه پرو میشن
موشک کم دارین ۲۰۰ تا بزنین همه ی این ملعون هارو قتل عام کنید
اگه این دفعه هم هیچ کاری نکنید باز ادامه میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۴ دی ۱۴۰۲
انتقام انتقام انتقام انتقام
آخرین اخبار