صف انتظار برای خرید بلیت‌های قطار کاهش یافته است

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: صف انتظار برای خرید بلیت‌های قطار کاهش یافته و این روند تا پیش فروش بلیت قطار‌های نوروزی ادامه دارد.

میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با تمهیداتی که برای بخش مسافری امسال در نظر گرفته ایم در حال حاضر صف انتظار برای خرید  بلیت قطار کاهش یافته و این روند همچنان ادامه دارد.

او افزود: به طور قطع صف انتظار برای خرید بلیت قطار در ایام نوروز  هم کاهش می یابد که البته در حال حاضر هم با اقدامات در نظر گرفته شده در پیش فروش ها هم صف انتظار کمتر شده است. طبق تمهیدات در نظر گرفته شده ۷۰ تا ۸۰ واگن مسافری به بخش مسافری کشور تحویل داده خواهد شد که همین موضوع خود زمینه ساز کاهش مدت زمان انتظار خرید بلیت قطار  می شود.

صالحی همچنین درباره واردات واگن‌های مسافری بیان کرد: ۵۰۰ واگن مسافری با عمر بالای ۳۰ سال داریم که باید نوسازی شود که از محل تسهیلات ماده ۱۲ و تبصره ۱۸ به سمت تولیدات واگن مسافری هدایت می‌کنیم و سپس از ظرفیت‌های بین‌المللی هم استفاده می‌شود.  تمام توان خود را برای تقویت بخش مسافری به کار گرفته تا شاهد بهبود این وضعیت باشیم. 

گفتنی است، همزمان با پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری بهمن ماه و طبق آمار، تعداد ۱۶۷.۶۵۲ بلیت (۵۱ درصد از بلیت‌ها) به صورت حضوری و از طریق مراکز فروش و تعداد ۱۶۱.۹۷۲ بلیت به صورت اینترنتی (۴۹ درصد از بلیت‌ها) پیش‌فروش شده است.

برچسب ها: بلیت قطار ، نرخ بلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۷ دی ۱۴۰۲
متاسفانه مدتهاست آما کذب وغلط وژستهای موفق گرفتن تو مسيولین نهادینه وروتین شده چرا چون کسانی به پست های گماشته میشن که کت به تنشون گشاده صحبت از کم شدن صف شد بله صف کم شده چون بلیت از مبادی درست بدست مصرف کننده نمی رسد و در مسیر های پر تردد بلیت دست دلال و دست آژانسهایی هست که بیلیت را با قیمت های چند برابر بالاتر از قیمت اصلی به مسافر میفروشند خصوصا در ایام پیک وجای شک دارد که سیستم فروش از این ماجرا اطلاع نداشته باشه و دخیل وذینفع نباشه چون ظرفیتها باز نشده بلیت تموم میشه وفقط تو سایت ها و آژانسهای خاص ظرفیت تعریف میشه و بعد هم واسطه ودلال بلیت وبا قیمت بالاتری حتی به نام تقدیمت میکنن بلیت که خودت نتونتونستی بگیری چون همیشه در هر جا که پول هست پای دلال در میان است جناب صالحی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۵ دی ۱۴۰۲
من موندم بلیط هاکی فروخته شدبمحض بازشدن سایت نوشته بودتکمیل ظرفیت میشه دقیقابگین چجوری پیش فروش شده ماالان بلیط گیرمون نیومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۱۵ دی ۱۴۰۲
آقایون کجای کاری!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۱۵ دی ۱۴۰۲
حالا بلیط هست کسی بخواد خریداری کنه کل بلیط پیش فروش در یک ساعت بفروش رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۱ ۱۵ دی ۱۴۰۲
سلام علت آن کاهش سفر هموطنان بدلیل فراررسیدن فصل سرما هست... مدیرعامل راه آهن طوری شاخ غول نپیچونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۱ ۱۵ دی ۱۴۰۲
کاهش نیافته قدرت خریذ ملت کاهش یافته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۵ دی ۱۴۰۲
بلیط گران گارکنان قطار بی حوصله وبی مسئولیت وبداخلاق
آخرین اخبار