مدیر حوزه‌های علمیه کشور:

داعش، جریان تکفیری مخربی است که دست نشانده‌ی آمریکاست

آیت الله اعرافی گفت: پذیرفتن مسئولیت اقدام تروریستی کرمان توسط داعش، هرگز ما را از اعماق این توطئه غافل نمی‌کند.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور داعش را بدل سازی از سوی دشمنان عالم اسلام خواند و گفت: از آنجا که دشمنان شاهد پیشرفت و درخشش اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی در جهان هستند با این بدل سازی و جنگ و تحریم و فشار و اشغال می‌خواهند چهره اسلام ناب را اینگونه نشان دهند.

امام جمعه میبد خاطر نشان کرد: دادن اطلاعیه و گردن گرفتن مسئولیت این انفجار‌های بسیار پرتلافات ازسوی داعش هرگز ما را از اعماق این توطئه و دست‌های پلید مستکبران عالم و صهیونیست‌ها غافل نمی‌کند.

مدیرحوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه ما می‌دانیم ریشه این ترور‌ها در صهیونیست هاست اظهار داشت: داعشی‌های مدعی که سروصدایشان از ظواهر اسلام و تکفیرامت اسلام بلند است، هرگز درجنگ‌ها با اسرائیل نقشی ایفا نکردند و دربرابر دشمنان امت اسلام و صهیونیست‌های خونریزی که در این سه ماه این همه جنایت کردند ساکت اند و این نشانه وابستگی عمیق این‌ها به مستکبران عالم است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، اقدام تروریستی در کرمان از سوی داعشی‌ها و اذناب صهیونیست‌ها و امریکا را انتقامی از کار بزرگی که ایران و حاج قاسم سلیمانی و محور مقاومت در سوریه و عراق انجام داد دانست و گفت: داعشی‌ها با اتکا بر قدرت‌های بیرونی برنامه شان این بود که نجف و کربلا را با خاک یکسان کنند؛ عراق را به دست بگیرند و مشهد و قم و ایران ما را تصرف کنند؛ طبیعی است که این زخم خورده‌های وابسته به صهیونیست‌ها به این اقدامات زشت و مخرب امنیت دست بزنند.

او تصریح کرد: این‌ها طعم تلخ شکست به دست سپاه اسلام و جریان انقلاب اسلامی و سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را چشیده اند و می‌دانند که ایران مقتدر دربرابر این ناامنی منطقه ایستاد و تروریسم منطقه ایی را شکست داد و این کار بزرگ ایران و حاج قاسم بود. 

آیت الله اعرافی گفت: دست مقتدر ایران و نیرو‌های مسلح و نظامی و انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی و ملت بزرگ ایران به فضل خدا همانطور که درگذشته شما‌ها را به زباله دان تاریخ انداخت؛ به فضل خدا در برابر شما امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها خواهند ایستاد و همه نقشه‌های شما را نقش بر آب خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار