نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

راه شهدای حادثه تروریستی کرمان ادامه دارد

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با بیان اینکه روح شهید سلیمانی امروز دنیا را تسخیر کرده است، گفت: دشمن بداند راه شهدا و راه شهدای حادثه تروریستی کرمان ادامه دارد.

 حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در آیین یادبود شهدای دانش‌آموز انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان که با عنوان رفیق شهیدم برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: هر فردی روزی از این دنیا می‌رود؛ اما نحوه رفتن انسان‌ها با هم خیلی متفاوت است.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها طوری صحنه دنیا را ترک می‌کنند که خیلی‌ها در ماتم و عزای آن ها می‌نشینند و فقدان آن ها قابل تحمل نیست، ادامه داد: شهید و شهیده جزو انسان‌هایی هستند که وقتی از بین ما می‌رود هم در پیشگاه خدا عزیز است و هم پیش مردم عزیز می‌شود و حتی آن هایی که او را نمی‌شناسند؛ وقتی خبر شهادتش را می‌شنوند، ناراحت و غمگین می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه وقتی به شهید حاج قاسم سلیمانی خبر دادند که زن و بچه ایزدی‌ها گرفتار هستند، خودش را به سرعت به آنجا رساند، ادامه داد: به شهید سلیمانی گفتند که «این ها مسلمان نیستند» اما حاج قاسم گفت: «فرقی نمی‌کند؛ انسان که هستند. 

وی با بیان اینکه روح شهید سلیمانی امروز دنیا را تسخیر کرده است، گفت: روزی حاج قاسم در حالی که چشمانی پر از اشک داشت، به من گفت: «دعا کنید زودتر بروم» گفتم: چرا؟ گفت: «وقتی اشک چشم دختران و کودکان سوری و عراقی و یمنی و را می‌بینم و نمی‌توانم کاری بکنم، برایم قابل تحمل نیست.»

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه برخی‌ها فقط شعار طرفداری از زن و حقوق زن می‌دهند در حالی که امروز در برابر این جنایات سکوت کردند، افزود: جرم و گناه زنان و کودکان ما چیست که این گونه باید در مسیر پیاده‌روی عادی پرپر بشوند.

وی با بیان اینکه از خدا می‌خواهیم ما را ادامه دهنده راه شهدا قرار بدهد، ادامه داد: دشمن بداند راه شهدا و راه شهدای حادثه تروریستی کرمان ادامه دارد.

 

راه شهدای حادثه تروریستی کرمان ادامه دارد

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان صبح امروز در مراسم یادبود شهدای دانش آموز انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان که با عنوان رفیق شهیدم برگزار شد، با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در انفجار تروریستی کرمان، گفت: در این انفجار تعدادی از دانش‌آموزان کرمانی هم به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای امنیت و آرامش ما جان خود را در طبق اخلاص گذاشت، افزود: امروز دانش‌آموزان ما ادامه دهنده راه و مکتب حاج قاسم هستند و دشمن از این موضوع هراس دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه دشمنان ما اگر می‌توانستند و جرأت داشتند در جنگ رو در رو با ما وارد می‌شدند، ادامه داد: کشتن کودکان و زنان مظلوم نشان از وحشت و ضعف آن‌ها از ما است و برای همین است که این گونه وارد می‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمن ناجوانمردانه مردم ما و دانش‌آموزان ما را به شهادت رساند؛ اما بداند این راه ادامه دارد، افزود: دانش‌آموزان ما قوی‌تر و محکم‌تر راه شهدای دانش‌آموز خود را ادامه می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به آیات قرآن، بیان کرد: براساس این آیات شهدای ما زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند؛ پس ما را در مسیر خدا از شهادت ترسی نیست.

 منبع: خبرگزاری تسنیم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار