رشد ۱۳۶ درصدی سفر گردشگران ایرانی به مالزی

مدیرکل  وزارت گردشگری مالزی در خاورمیانه گفت: در ۱۰ ماهه امسال بالغ بر ۱۵ هزار و ۲۳۶ نفر ایرانی از مالزی دیدن کردند که ۱۳۶ درصد رشد گردشگران به این کشور را نشان می‌دهد.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس از چهارشنبه سیزدهم دی‌ماه کار خود را آغاز کرد؛ نمایشگاهی که در فضایی به متراژ چهار هزار و ۷۵۰ متر و و ۱۱هزار متر مربع فضای دیگر برقرار شده و میزبان ۳۰ میهمان از ۹ کشور از جمله عربستان، عراق، کویت سریلانکا، مالزی، ترکیه، آلمان، امارات و پاکستان است.

رُسنا مصطفی مدیرکل  وزارت گردشگری مالزی در خاورمیانه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه با بیان اینکه ایران بعنوان یکی از مقاصد مهم برای کشور مالزی است، گفت: ایرانیان زیادی سالیانه  به کشور مالزی سفر می‌کنند.

او گفت: وزارت گردشگری مالزی در خاورمیانه در کشور ایران فعالیت گسترده‌ای دارد و سال گذشته ۷۵۰۰ نفر ایرانی از مالزی دیدن کردند.

رُسنا مصطفی بیان کرد: در ۱۰ ماهه امسال نیز بالغ بر ۱۵ هزار و ۲۳۶ نفر از مالزی دیدن کردند که ۱۳۶ درصد رشد گردشگر ایرانی به مالزی را نشان میدهد.

مدیرکل  وزارت گردشگری مالزی در خاورمیانه اظهارکرد: هواپیمای ایرعربیا روزانه از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز یک پرواز به مقصد شارجه را دارد که کانکت به مقصد مالزی می‌شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار