تجمع شهرک‌نشینان علیه ارتش رژیم صهیونیستی

خانواده‌های شهرک نشینان خواستار تحقیق در مورد قتل فرزندانشان در ۷ اکتبر توسط ارتش رژیم صهیونیستی هستند.

خانواده‌های شهرک‌نشینان در شهرک «کیبوتز بئری» هم مرز غزه از ارتش صهیونیستی خواستند تا تحقیقات جامعی را درباره شهرک‌نشینانی که در اثر گلوله‌های تانک‌های رژیم صهیونیستی در ۷ اکتبر گذشته کشته شده‌اند، شروع کند.

براساس گزارش المیادین، خانواده‌های این شهرک‌نشینان گفتند که خواستار تحقیقات جامع و شفاف برای یافتن دلایلی هستند که منجر به این نتیجه غم انگیز شده، هستند. آن‌ها همچنین خواستار انتشار عمومی نتایج شدند.

این خانواده‌ها افزودند: علاوه بر این، ما درخواست می‌کنیم که نتایج تحقیقات ابتدا و قبل از هر چیز برای خانواده‌ها و سپس برای عموم منتشر شود. 

رسانه‌های صهیونیستی اظهارات سرتیپ باراک هیرام به روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز را آوردند که در آن وی گفته بود به تانک دستور بمباران حتی در صورت مجروح شدن غیرنظامیان (شهرک نشینان) صهیونیست داده شده بود. 

این روزنامه پیش از این در گزارشی طولانی که ۱۰ هفته به طول انجامید و شامل مصاحبه با ۸۰ صهیونیست ساکن شهرک کیبوتز بئری و تجزیه و تحلیل ده‌ها کلیپ ویدئویی بود، اعلام کرد باراک هیرام به دلیل هرج و مرج دستور شلیک تانک‌ها را صادر کرده بود.

روز ۱۹ دسامبر، روزنامه صهیونیستی هاآرتص صحنه‌هایی را منتشر کرد که لحظه شلیک گلوله یک تانک صهیونیست به یک شهرک صهیونیست نشین را که در شهرک کیبوتز بئری بود، مستند کرد.

این روزنامه به نقل از یکی از شهرک نشینانی که از جشنواره طبیعت در «رعیم» فرار کرده و در یکی از خانه‌های کیبوتز مخفی شده بود، نوشت که او نزد یکی از سربازان  صهیونیست رفته و از او پرسیده بود که آیا گلوله‌های تانک به شهرک‌نشینان آسیب می‌رساند یا خیر که سرباز در پاسخ گفته بود آن‌ها فقط برای تخریب دیوار‌ها به طرفین گلوله شلیک می‌کنند. اما این شهرک‌نشین اضافه کرد که تانک مورد اصابت قرار گرفت و تانک دیگری آورده شد و دوباره واحد شهرک را مورد هدف قرار داد.

این اولین بار نیست که رسانه‌های صهیونیست صحنه‌ها و گزارش‌هایی از دست داشتن ارتش این رژیم در کشتار شهرک نشینان در ۷ اکتبر را منتشر می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار