راه‌های روستایی شهرستان خلخال بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال از بازگشایی راه‌های تعدادی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

عباس حقی گفت: بارش برف که از شب گذشته در راه‌های ارتباطی بین شهری و روستایی این شهرستان آغاز شده همچنان ادامه دارد و راهداران برای برقراری ارتباط با حضور در راه‌ها اقدام به برفروبی و نمک پاشی مسیرها می‌کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال افزود: در حال حاضر به استثنای جاده ارتباطی خلخال به پونل که از چند روز پیش از سمت استان گیلان بر روی خودروها مسدود است، سایر محورهای بین شهری و روستایی این شهرستان باز است و تردد خودروها در آن جریان دارد.

به گفته او ، هم‌اکنون بارش برف در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم ادامه داشته و تردد در این مسیر به علت لغزندگی سطح جاده با استفاده از زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

حقی با بیان اینکه ارتفاع برف در گردنه الماس به بیش از ۱۵ سانتی‌متر رسیده است، گفت: بارش برف همراه با کولاک محدود و لغزندگی سطح جاده در گردنه موجب کندی در تردد خودروها و استفاده اجباری از زنجیر چرخ شده است.

در حالی که خشکسالی و بارش‌های کم در پاییز امسال موجب نگرانی مردم شده بود، بارش برف در هفدهمین روز از نخستین ماه زمستان موجب خوشحالی مردم به خصوص کشاورزان خلخالی شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.