آزمون پایه یکم رانندگی در شهرستان بابل راه اندازی می‌شود + فیلم

فرمانده انتظامی مازندران از راه اندازی آزمون پایه یکم رانندگی در شهرستان بابل تا پایان امسال خبر داد.

سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران در نهمین جلسه قرارگاه کاهش تصادفات پلیس راهور استان مازندران در شهرستان بابل در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به زودی اجرای آزمون پایه یکم رانندگی در بابل راه‌اندازی خواهد شد.

او افزود: از مهمترین اتفاقات این جلسه بحث راه اندازی آزمون پایه یکم رانندگی در این شهرستان است که تا الان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و تا پایان امسال هم به بهره‌برداری خواهد رسید تا شهروندان گرامی بابل برای انجام این آزمون به شهر‌های دیگر مراجعه نکنند.

سردار مفخمی با تاکید بر اهمیت این قرارگاه در کاهش تصادفات، گفت:قرارگاه کاهش تصادفات تحت تابعیت شورای راهبری ترافیک است که وظایف آن در حوزه پلیس است.

او افزود: این نهمین جلسه قرارگاه کاهش تصادفات استان است که به میزبانی بابل با حضور روسای پلیس راهور تمام شهر‌های مازندران در حال برگزاری می باشد و تجزیه و تحلیل تصادفات، آمار کشته‌شدگان تصادفات و نحوه عملکرد همکاران از جمله مواردی است که در این جلسه  مورد ارزیابی و بحث قرار می‌گیرد.

سردار مفخمی گفت: موضوعات مطرح شده در این جلسه مورد کارشناسی قرار می‌گیرد و مصوباتی هم جهت کاهش تصادفات به رده‌ها ابلاغ می‌شود و سپس در جلسه بعدی این مصوبات مورد کنترل و ارزیابی قرار می‌گیرد که چند درصد آن اجرایی گردیده است.

فرمانده انتظامی مازندران  با اشاره به کاهش آمار تلفات تصادف طی نه ماه اخیر در بابل، افزود: در این مدت با توجه به افزایش تردد‌ها شاهد کاهش تلفات در حوزه درون شهری بودیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.