اعمال قانون ۲ هزار و ۵۷۱ خودرو در کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : در طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه در شهر کرمانشاه، ۲ هزار و ۵۷۱ خودرو اعمال قانون شدند.

محمد حیدری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به بروز برخی تخلفات شبانه عده‌ای از رانندگان، گفت : این تخلفات که با هنجارشکنی، حرکات نمایشی مخاطره آمیز و ایجاد آلودگی‌های صوتی در معابر درون شهری همراه است سبب گلایه مندی بحق برخی شهروندان شده است.

وی با اشاره به اجرای در طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه، افزود: با اجرای این طرح به منظور ایجاد آرامش شهروندی در شهر کرمانشاه تا کنون ۲ هزار و ۵۷۱ خودرو اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: طرح تشدید نظارت‌ها بر تخلفات شبانه حادثه ساز با پشتیبانی مقام قضائی به مدت ۱۰ شب به طور مستمر انجام شد و پس از آن هفته‌ای ۲ شب این طرح در معابر شهر کرمانشاه به مرحله اجرا خواخد رسید.

حیدری ادامه داد: در طول ۱۰ روز گذشته از اجرای طرح نظارت بر تخلفات شبانه ۲ هزار و ۷۰۰ تخلف برخورد و بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو متخلف بصورت سیستمی و فیزیکی توقیف شدند.

وی عنوان کرد: در طرح تشدید نظارت‌ها بر تخلفات شبانه تیم‌های شیفت شب پلیس راهور کرمانشاه به صورت محسوس و نامحسوس تقویت و با تخلفات شبانه و مخصوصاً تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت برقراری نظم و آرامش در شهر و برخورد با متخلفین، هشدار داد: اجازه نخواهیم داد عده خاصی از رانندگان در معابر درون شهری امنیت روانی شهروندان را مایه تفریح و سرگرمی خود قرار دهند و انجام هر گونه حرکات مخاطره آمیز و ایجاد آلودگی صوتی خصوصاً در شب و… به عنوان خط قرمز این پلیس و با جدیت با آن برخورد می‌گردد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.