احداث ۵۱۷ واحد مسکونی برای مددجویان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان همچنین گفت: ۵۱۷ واحد مسکونی امسال برای مددجویان این نهاد احداث و تحویل داده شده است.

شیخ پور بیان کرد: به منظور تامین مسکن مددجویان این نهاد علاوه بر احداث ۵۱۷ واحد مسکونی، ۳۳ واحد شهری نیز خریداری و یک هزار و ۲۳۰ مورد ودیعه مسکن نیز با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۵۹۳ فقره کمک اجاره مسکن با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال امسال به مددجویان پرداخت شد تاکید کرد: همزمان با هفته دولت امسال ۱۱۲ واحد مسکونی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال در این استان احداث و برای تحویل به مددجویان تکمیل شد.

شیخ پور ادامه داد: ۲۹۹ مورد تعمیر مسکن و ۳۸۰ مورد گازکشی منازل مددجویان توسط این نهاد نیز از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی تا پایان امسال در راستای تامین مسکن روستایی ویژه محرومان به مددجویان تحت پوشش تحویل داده می‌شود، اضافه کرد: مددجویان با احداث مسکن به ارزش و کرامت اجتماعی رسیده و گره گشایی در مسکن زمینه ساز امید به تحصیل و آینده در میان این قشر از جامعه را فراهم می کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان همچنین بیان کرد: بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی تفاهم نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی را امضا کرده اند که ۹۴۵ واحد سهمیه لرستان می باشد و ۷۱۰ مورد تاکنون شروع شده و در دست ساخت است.

شیخ پور ادامه داد: همچنین در تفاهم نامه ای دیگر عملیات ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی شروع شده و در حال تکمیل است که در بحث تعمیر مسکن مددجویان ۹۶۵ مورد اجرا و فضاهای جانبی نیز بیش از ۵۰۰ مورد انجام شده است

وی یادآور شد: یک هزار و ۹۲ واحد مسکونی پارسال تحویل مددجویان این نهاد شد و اکنون نیز ۲ هزار و ۵۵ واحد در حال ساخت است.

شیخ پور اظهار داشت: طی سال گذشته یک هزار و ۶۸۴ خدمت در زمینه عمرانی، تکمیل و تعمیرات منازل مددجویی در استان انجام شده است و واحدهای مسکونی در حال احداث نیز با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تکمیل می شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.