چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قم برگزار می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری مرحله نهایی بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم به میزبانی قم خبر داد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه قم امروز در نشست خبری گفت: چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه نوزدهم دی در قم آغاز می‌شود.

حجت الاسلام عباس اسکندری افزود: ۴۰ هزار نفر از کل کشور در مراحل مختلف بخش معارفی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم سازمان اوقاف شرکت کردند و در نهایت ۷۷ نفر از برادران و خواهران به مرحله نهایی راه یافتند.

وی گفت: از مجموع ۷۷ نفر شرکت کننده، در بخش تفسیر ۱۴ نفر از برادران و ۱۵ نفر از خواهران، در بخش صحیفه سجادیه ۸ نفر از برادران و ۹ نفر از خواهران و در بخش نهج البلاغه ۱۳ نفر از برادران و ۱۸ نفر از خواهران با یکدیگر رقابت می‌کنند. 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: افتتاحیه این مسابقات، سه شنبه نوزدهم دی ماه ساعت ۱۸ برگزار و مراسم اختتامیه هم روز شنبه ۲۳ دی ماه برگزار خواهد شد. 

حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه دبیرخانه دائمی بخش معارفی در قم تشکیل شده است افزود: با توجه به ظرفیت فقهی و تفسیری و وجود موسسات قرآنی و نهج البلاغه در قم، برگزاری مرحله نهایی مسابقات معارفی به این استان واگذار شده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار