یک مقام صهیونیست خواستار نابودی آنروا در غزه شد

یکی از مقامات سابق وزارت خارجه رژیم صهیونیستی خواستار نابودی یک نهاد سازمان ملل در غزه شد.

یک مقام سابق وزارت خارجه رژیم صهیونیستی خواستار نابودی فوری آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) برای پیروزی در جنگ در نوار غزه شد.

براساس گزارش الجزیره، نوگا اربل، مقام سابق وزارت خارجه صهیونیست‌ها ویدئویی را در صفحه خود در پلتفرم X منتشر کرده و تاکید‌کرد آنروا باید در غزه نابود شود.

اربل گفت: از ۶.۷ میلیون فلسطینی، ۵.۹ میلیون نفر در آنروا ثبت شده اند، از جمله فلسطینیان فقیر ساکن بیت المقدس در سال ۱۹۴۸، و آنروا قصد دارد دوباره به این میلیون‌ها پناهنده وارد اسرائیل شوند. 

او در ادامه مدعی شد مردم غزه تروریست هستند و خدمات آنروا به تروریست‌ها در غزه می‌رسد. 

این مقام سابق صهیونیستی مدعی شد: آنروا تروریست ایجاد می‌کند و از تروریسم حمایت می‌کند و منشأ خشونت‌های زیادی در اسرائیل شده است و به همین دلیل باید وجود نداشته باشد. این تخریب باید فوراً آغاز شود.

در ۸ دسامبر ۱۹۴۹، بر اساس قطعنامه شماره ۳۰۲ مجمع عمومی، آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (UNRWA) به عنوان یک آژانس موقت تأسیس شد که هر سه سال یک بار تا زمانی که راه حل عادلانه برای مسئله فلسطین پیدا شود، ادامه کارش تایید می‌شود.

 آنروا در ۱ مه ۱۹۵۰ فعالیت خود را آغاز کرد و وظایف آژانس امدادی که قبلاً تأسیس شده بود را به عهده گرفت و سوابق پناهندگان فلسطینی را از کمیته بین المللی صلیب سرخ دریافت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار