۱۹۷ کانال تلویزیونی در انتخابات مجلس فعاليت خواهند كرد

معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: ۱۹۷ کانال انتخاباتی تدارک دیده شده تا نامزد‌های مجلس بتوانند از این طریق به طرح دیدگاه‌ها خود با مردم بپردازند.

حسن عابدینی معاون امور استان‌های صدا و سیما در مراسم راه اندازی چهار کانال تلویزیونی انتخاباتی در یزد گفت: ۱۹۷ کانال انتخاباتی در سطح کشور تدارک دیده شده تا نامزد‌های مجلس شورای اسلامی بتوانند از این طریق به طرح دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود با مردم بپردازند.

او افزود: تاکنون این کانال‌ها در ۱۳ استان کشور با چهار حوزه انتخابیه و کمتر راه اندازی شده است.

عابدینی ادامه داد: این کانال‌ها تا زمان قانونی تبلیغات نامزد‌ها به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه می‌پردازند و در مدت زمان هفت روز تبلیغات، نامزد‌ها مجاز به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌ها خود هستند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما آگاهی بیشتر مردم و معرفی نامزد‌ها را از اهداف راه اندازی این کانال‌های انتخاباتی عنوان کرد و اظهار داشت: میزان فعالیت کانال‌ها در روز‌های مجاز و قانونی تبلیغات نامزد‌ها حدود هشت ساعت در شبانه روز در نظر گرفته شده و بر اساس تعداد نامزد‌ها و به یک اندازه است.

او انتخابات را نوعی جهاد تبیین دانست و بیان داشت: انتخابات مایه سربلندی ایران اسلامی است و همه وظیفه داریم در این جهاد تبیین شرکت کنیم و سازمان صداوسیما هم زمینه را برای رقابت انتخاباتی و تبلیغات نامزد‌ها فراهم کرده است.

گفتنی است استان یزد دارای چهار حوزه انتخابیه است و برای هر حوزه، یک کانال انتخاباتی فعالیت داوطلبان را پوشش می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۸ دی ۱۴۰۲
تلویزیون باید مثل همه جای دنیا اینترنتی بشه و مردم هر وقت دلشون خواست بتونن هر برنامه ای رو دوست دارن تماشا کنن