پایانه گل و گیاه پردیس فارس ایجاد می‌شود

مدیرعامل شرکت تعاونی گلخانه داران فارس گفت: پروژه پایانه گل و گیاه پردیس استان با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی در حال احداث و تکمیل است.

مدیرعامل شرکت تعاونی گلخانه داران استان فارس گفت: پروژه پایانه گل و گیاه پردیس فارس با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی در حال احداث و تکمیل است تا این مرحله در این پروژه زمینه اشتغال ۲۰۰نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم فراهم گردیده که با اتمام مراحل راه اندازی پایانه این تعداد افزایش خواهد یافت.

نوراله نظری ادامه داد: با پیگیری سازمان تعاون روستایی استان فارس و سرمایه گذاری شرکت تعاونی گلخانه داران استان، پایانه گل و گیاه پردیس فارس با هدف عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع گل و گیاه‌های تزیینی و آپارتمانی در اکبرآباد واقع در ۵ کیلومتری شیراز در حال احداث است.

او ادامه داد: در این پایانه ۱۴۰ غرفه پیش بینی شده که هم اکنون ۸۰ غرفه آماده سازی و فعال شده است و پیش بینی می‌شود تا دهه مبارک فجر این پروژه تکمیل شود.

نظری یادآور شد: فرهنگ استفاده از گل و گیاه بایست در جامعه فراگیر شود و به گل و گیاه نباید به عنوان یک هزینه اضافی و لوکس نگاه شود چراکه گل و گیاه دارای اثرات درمانی مطلوبی در انسان است و برای افزایش نشاط و انرژی انسان ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار