بیمارستان مه‌ولات خراسان رضوی پس از ۱۳ سال به اتاق عمل مجهز شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات گفت: بیمارستان ۴۷ تختخوابی امام رضا (ع) مه‌ولات این استان پس از ۱۳ سال به اتاق عمل مجهز شد.

جواد جوانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات گفت: بیمارستان ۴۷ تختخوابی امام رضا (ع) مه‌ولات که سال ۱۳۸۹ افتتاح شد، تاکنون اتاق عمل برای انجام جراحی‌های مختلف نداشته است.

او افزود: برای احداث و تجهیز اتاق عمل بیمارستان مه ولات افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و تاکنون ۲ عمل جراحی موفق در آن انجام شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مه ولات ۲ جراحی صورت گرفته در این بیمارستان را شامل «هموروئید و برداشت یک توده» عنوان کرد که با موفقیت انجام شده است.

جوانی بیان کرد: در مرحله نخست جراحی‌های سبک‌تر و غیر اورژانسی انجام می‌شود تا کمبود‌های اتاق عمل رفع و تجهیزات برای عمل‌های سنگین‌تر و بخش‌های دیگر تکمیل شود.

او تصریح کرد: بیمارستان امام رضا (ع) از بخش‌های مختلف شامل دیالیز، اورژانس و اطفال تشکیل شده است که ۵۶ هزار نفر جمعیت شهرستان مه ولات و مسافران عبوری از خدمات درمانی آن بهره‌مند می‌شوند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات تاکید کرد: ارتقای خدمات درمانی از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه است و جذب پزشکان متخصص نیز در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.