استاندار کردستان:

بسیاری از انتظارات مردم کردستان در دولت سیزدهم محقق شده است

زارعی کوشا گفت: توجه دولت به حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و بخش‌های دیگر به کردستان معطوف شده و بسیاری از انتظارات مردم استان در این دولت محقق شده است.

اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در نشست با مسئولان، هنرمندان، اصحاب رسانه و نمایندگان اقشار در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان اظهار کرد: استان کردستان به ویژه بعد از سفر رهبری در سال ۸۸ و با هدایت و سرانگشت مقام معظم رهبری که همگان را با ظرفیت‌های فرهنگی این استان توجه و تذکر دادند امروز در عرصه‌های مختلف کاملا مشهود است.

استاندار کردستان گفت: در عرصه‌های مختلف حرکت‌هایی آغاز شده که بسیار امیدبخش است و امیدواریم این فاصله و محرومیت موجود در استان جبران شود و کردستان به جایگاه واقعی‌اش برسد.

وی افزود: توجه دولت به حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و بخش‌های دیگر به کردستان معطوف شده و بسیاری از انتظارات مردم استان محقق شده است.

استاندار کردستان ادامه داد: حضور و مشارکت بالای مردم در هفته وحدت، ایام مختلف به ویژه استقبال از رئیس جمهور نشان داد بصیرت مردم فرسنگ‌ها از دشمنان جلوتر است.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: امیدواریم در انتخابات پیش‌رو با حضور حماسی مردم شاهد حذف برچسب مشارکت کم مردم استان در برخی انتخابات‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر در حوزه عمرانی کلان پروژه‌هایی در بخش آب، راه آهن، فرودگاه و زیرساخت‌های دیگر به بهره‌برداری رسیده است و در حوزه اقتصادی هم با وجود تمام مشکلات، مسیر روبه جلو است طوری که در پاییز گذشته کردستان بیشترین کاهش نرخ بیکاری داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.