در گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید:

پاسخ سخت؛ تروریست‌ها و حامیانشان منتظر باشند

در حادثه تروریستی کرمان ۹۴ نفر شهید و بیش از ۲۸۰ نفر مجروح شده‌اند؛ آماری که نشان از قدرت بمب‌های انفجاری تروریست‌ها برای به شهادت رساندن زنان و کودکان بی دفاع دارد.

۱۳ دی در شرایطی که در نقاط مختلف کشور تمامی مردم خود را برای برگزاری سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی آماد می‌کردند خبری از انفجار در شهر کرمان زادگاه این شهید بزرگوار و در مسیر منتهی به گلزار شهدای این شهر از طریق رسانه‌ها مخابره شد.

در ابتدا خبری از انفجار کپسول‌های گاز در یکی از مسیر‌ها آمد و طولی نکشید که انفجار دوم هم عملی شد و خیلی زود صحبت از تروریستی بودن این انفجار‌ها بر سر زبان‌ها افتاد.

۲ انفجار تروریستی در فاصله زمانی کم مشخص کرد که این حادثه اقدامی جز حرکتی تروریستی نیست و دشمنان به دنبال کشتار کور مردم بی دفاع بودند و برای همان نیز دست به چنین اقدامی زدند.

انفجار نخست ۷۰۰ متری مرقد شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مرقد و خارج از مسیر زائران و گیت‌های بازرسی بوده است.

این حادثه با وجود درد و زخمی که برای مردم ایران داشت، اما باعث نشد قطره‌ای از عظمت برگزرای مراسم‌های یادبود برای شهید سردار حاج قاسم سلیمانی کم شود و همین موضوع نیز باعث شد دشمنان بدانند که با هر اقدامی که انجام دهند مردم ایران اسلامی ارزش‌های خود را فدا نخواهند کرد.

در این حادثه تروریستی تا به این لحظه به ۹۳ نفر شهید شده‌اند و بیش از ۲۸۰ نفر نیز مجروح شده‌اند؛ آماری که نشان از قدرت بمب‌های انفجاری تروریست‌ها برای انجام اقدام کور جهت به شهادت رساندن زنان و کودکان بی دفاع دارد.

طبق گفته مقامات امنیتی عامل انتحاری اول، به دلیل آن که به حلقه امنیتی خورده بود و نتوانست عبور کند، در مسیر گلزار و با فاصله زیاد از مزار حاج قاسم خود را منفجر می‌کند.

در انفجار دوم هم تروریست پس از برخورد به حلقه امنیتی، صبر می‌کند، زیرا نمی‌تواند از سد امنیتی بگذرد؛ بنابراین، وقتی اتوبوس می‌آید و جمعیتی را پیاده می‌کند، خود را منفجر می‌کند.

حادثه تروریستی

پس از این حادثه و در کمتر از چند روز مقامات امنیتی کشورمان از دستگیری تمامی عوامل این حادثه در ۶ استان کشورمان خبر دادند؛ و پنجشبه ۲۱ دی نیز وزارت اطلاعات با انتشار بیانیه‌ای از دستگیری ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری  و طراح اصلی این حادثه تروریستی خبر داد.

تصاویر منتشر شده از این حادثه تروریستی به حدی غم انگیز بود که بسیاری از دولت‌ها و سازمان‌های بین المللی مجبور به محکوم کردن این اقدام تروریستی شدند.

اما موضوع مشخص درباره این حادثه تروریستی و عوامل دخیل آن برای تمامی دنیا مشخص است. عواملی که باعث شده است دشمنان جمهوری اسلامی ایران که در راس آن صهیونیست‌ها هستند دست به چنین اقدامی بر علیه جمهوری اسلامی ایران بزنند.

با وجود آن که گروه تروریستی داعش انجام این جنایت تروریستی را قبول کرده است، اما شاید کمتر کسی باشد که نداند پشت پرده اصلی چنین جنایتی آن هم در شرایط فعلی منطقه جایی جز رژیم صهیونیستی نیست. یکی از دلایلی که در این باره مطرح می‌شود تاخیر داعش در اعلام مسئولیت خود به‌دلیل حضور موساد در پشت صحنه این حمله تروریستی است.

رژیمی که با توجه به شکست‌های سریالی خود در جریان عملیات تروریستی طوفان الاقصی به نظر می‌رسد بار دیگر شروع به اقدام‌های کور خود در ترور انسان‌های بی گناه کرده است.

به نظر می‌رسد رژیم اسرائیل بعد از ضربه طوفان الاقصی که در شوک فرو رفته بود، اینک در مسیر بازیابی خود و اصطلاحاً در حال برگشت به تنطیمات کارخانه‌ای خود است که "ترور"، یکی از ارکان نرم افزاری و سخت افزاری‌اش به شمار می‌رود.

یکی از استراتژی‌های رژیم اسرائیل در طول حیاتش، "زدن ضربه متقابل سهمگین" بوده است. بدین معنا که هرگاه نیرویی به این رژیم ضربه‌ای می‌زند، اسرائیل با چندین برابر ضربه وارده آن را جبران می‌کند، مگر آن که از تبعات بعدی اش بیمناک باشد.  

از همین رو است که در داخل سرزمین‌های اشغالی، به محض اینکه یک فلسطینی اقدام کوچکی علیه صهیونیست‌ها بکند و حتی جان خود را نیز از دست بدهد، حکومت اسرائیل خانه و خانواده او را با بولدوزر تخریب می‌کند.

همچنین بر اساس این استراتژی است که بعد از عملیات طوفان الاقصی، شدیدترین حملات را علیه غزه، ساکنان و زیرساخت هایش شکل داده است.

حادثه تروریستی کرمان

با این شناخت از استراتژی همیشگی رژیم اسرائیل، از همان ابتدای طوفان الاقصی مشخص بود که اسرائیل به محض اینکه به خود بیاید، خواهد کوشید نه فقط به حماس و جهاد اسلامی و غزه که به هم پیمانان‌شان یعنی جمهوری اسلامی ایران، حزب الله لبنان، نیرو‌های مقاومت عراق و یمن نیز از طرق مختلفی به ویژه عملیات تروریستی آسیب برساند.

اما پس از این حادثه تروریستی مهمترین موضوعی که از طرف مسئولان کشورمان مطرح شده است، موضوع انتقام و پاسخ سخت به تمامی عوامل این جنایت غم بار است.

حسن لاسجردی تحلیلگر مسائل سیاسی در ارتباط با این مسئله در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به حادثه تروریستی که در کرمان اتفاق افتاد و با توجه به عمق این فاجعه و حواشی مربوط به این موضوع نمی‌توان از نقش گروه‌های تروریستی و حامیان آن‌ها غافل بود و آن‌ها را فراموش کرد. به نظر می‌رسد که فوری‌ترین واکنش توسط مقامات ما بحث انجام اقدام در برابر گروه‌های تروریستی است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد با توجه به حساسیتی که گروه‌های تروریستی و سلفی منطقه نسبت به حاج قاسم سلیمانی داشتند و با توجه به پرونده‌های عراق و سوریه آن‌ها حتما به‌دنبال انجام جنایاتی در آن روز بوده‌اند لذا اکنون که این جنایت شکل گرفته ما را ملزم می‌کند که در برابر این جنایات حتما واکنش مناسبی داشته باشیم.

لاسجردی در ارتباط با چگونگی واکنش ایران به این اقدامات گفت: به نظر می‌رسد با توجه به آنکه ما همچنان در منطقه با گروه‌های تکفیری و تروریستی مواجه هستیم باید فشار خود را علیه این گروه‌ها بیشتر کنیم و هر کجا که احتمال دارد آن‌ها اقدامی انجام دهند، توسط نیرو‌های نظامی و امنیتی با آن‌ها برخورد شود.

این کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی بیان کرد: نکته سوم در ارتباط با واکنش ما سخنان مقام معظم رهبری در خصوص پاسخ سخت است.

وی افزود: همان‌طور که صاحبنظران هم می‌گویند منظور از پاسخ سخت شاید جنگ بزرگ نیست. همین که در مقابل نیرو‌های افراطی و تکفیری و تروریست ایستادگی شود و مواضع آن‌ها زده شود و از تکثیر و توسعه فعالیت‌های آن‌ها جلوگیری شود و  کانون تفکر آن‌ها را منهدم کنیم می‌تواند از روش‌های برخورد‌های سخت با این تروریست‌ها در منطقه باشد. فعالیتی که نشان می‌دهد این‌ها تحت حمایت نیرو‌های خارجی و یا قدرت‌های منطقه‌ای در حال گسترش و تکثیر هستند.

لاسجردی گفت: مواجهه ما با اسرائیل مواجهه همیشگی و مستمر است. اسرائیل در جریان طوفان الاقصی بسیار سعی کرد کشور‌های دیگر را درگیر جنگ کند و با منطقه‌ای کردن بحران، سایر کشور‌ها را به جنگ بکشاند و اصطلاحا برای خودش یارگیری کند، اما فراست و هوشمندی نیرو‌های منطقه و اینکه تلاش کردند با پشتیبانی نیرو‌های مقاومت فلسطین اولا جلوی جنگ منطقه‌ای را بگیرند و دوما نیرو‌ها توانستند هماوردی مناسبی با صهیونیست‌ها داشته باشند لذا برای آنکه ما همیشه با اسرائیلی‌ها در چالش هستیم رفتار و نوع عملکرد ما نسبت به صهیونیست‌ها محدود به زمان و مکان نیست و ما چه در مرز‌های رژیم اسرائیل توسط نیرو‌های مقاومت و چه در دیگر مناطق داخل و یا خارج از کشور همیشه با آن‌ها طرف هستیم.

وی ادامه داد: آن چیزی که می‌تواند مهم باشد آن است که نیرو‌های ما چه سیاسی، چه امنیتی و چه نظامی بتوانند مقابل زیاده‌خواهی‌های صهیونیست‌ها را در موارد مختلف بگیرند؛ لذا معتقد هستم واکنش ما به رژیم اسرائیل واکنشی زمان‌بر است و ما نباید دست نیرو‌های خود را ببندیم و آن‌ها را وادار به اقدام فوری کنیم.

لاسجردی در پایان گفت: احساس می‌کنم به دلیل آنکه موارد مربوط به امنیت با حساسیت‌های بیشتری مواجه است و مدیریت می‌شود باید به نیرو‌های خود فرصتی مناسب دهیم تا در بزنگاهی دقیق بتوانند جوابی درست و محکم به صهیونیست‌ها بدهند.

حادثه تروریستی کرمان

ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره جلسه این کمیسیون در خصوص حمله تروریستی کرمان گفت: این جلسه با حضور وزیر کشور، معاونان وی، دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعات سپاه برگزار شد.

وی ادامه داد: این کار توسط داعش انجام شده و داعش ویترین این حمله تروریستی است، چون همه فرآیند‌های تولید بمب، نوع استفاده و نوع ورود به کشور یک کار تشکیلاتی پیچیده است که نشان می‌دهد سرویس‌های اطلاعاتی پشت این ماجرا هستند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس اظهار کرد: شیوه کار تروریست‌ها در کرمان شیوه سرویس اطلاعاتی موساد است؛ حالا ممکن است سایر سرویس‌های اطلاعاتی مثل سیا هم کمکشان کرده باشند، اما شیوه کار به لحاظ نوع حرفه‌ای بودن، نوع ورود، نوع طراحی، نوع آموزش و نوع استفاده یک شیوه پیچیده است.

وی بیان کرد: تروریست اول از تاجیکستان اعزام می‌شود و مسیر چند کشور را طی می‌کند و چند دفعه پاسپورت عوض می‌کند تا این اقدام انتحاری را انجام دهد.

ابوترابی افزود: ملیت تروریست دیگر مشخص نیست، چون جنازه‌های این‌ها تکه و پاره شده و الان بر روی قسمت‌هایی از جنازه‌ها، DNA و گروه خونی آن‌ها کار می‌شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس گفت: قرار بود خیلی اتفاقات ناگوار دیگری بیفتد، چون امسال چندین بمب و چندین گروهک نفوذی کشف شدند، اما به هر جهت از این تعداد ممکن است چند نفر از تور دستگاه امنیتی خارج شوند.

وی اظهار کرد: تروریست‌ها در ورودی پشت گیت‌ها خود را منفجر کردند و اگر وارد ازدحام پرشور جمعیت داخل محوطه شده بودند، خطرات بیشتر می‌شد.

ابوترابی بیان کرد: برای مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی بدین صورت بود که نیرو‌های سپاه، نیروی انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی حتی بسیج مردمی از چهار الی پنج استان همه امکانات و بضاعت خود را آورده بودند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس اضافه کرد: امید داریم با تمهیدات و تصمیماتی که گرفته شد شاهد کمتر رخ دادن این‌گونه اتفاقات باشیم؛ البته اتفاق نیفتادن منطقی نیست و این به‌دلیل موقعیت کشورمان است.  

وی گفت: تاخیر داعش در اعلام مسئولیت خود به‌دلیل حضور موساد در پشت صحنه این حمله تروریستی است چراکه نوع کار، نوع روند، نوع بمب‌سازی، نوع مواد منفجره حکایت از آن است که کار داعش نیست، چون شیوه کار داعش فرق می‌کرد لذا جمع‌بندی این است که این اقدام تروریستی فراتر از کار گروه داعش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۳ دی ۱۴۰۲
بزار اینقدر منتظر باشن تا جونشون دربیاد زیر پاشون علف سبز بشه
Iran (Islamic Republic of)
شفیعی
۱۳:۳۰ ۲۲ دی ۱۴۰۲
مشکل اینه که مرزها را شل گرفتیم و باید سختگیرانه اقدام کنیم و همچنین نفوذی های داخلی را شناسایی و محاکمه کنیم.وقتی جنگ رودرو کم میارن از نفوذی های داخلی و ترور استفاده میکنند.شما ببیند تو هرمزگان مسیر بندعباس به میناب روزی بیش از 100 دستگاه انواع خودرو های سواری و وانت بدون پلاک مربوط به قاچاقچیان سوخت در رفت و آمدند و بعضی حتی مسلح هستند و جان مردم را به خطر می اندازند و هیچکس نیست جلوی اینها بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۲ دی ۱۴۰۲
بنده از سال 2011 تاکنون بیش از 999 هزار بار در رسانه های اعلام کرده ام که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از تروریست ها در سوریه، عراق، منطقه و جهان همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و هنچنان نیز ادامه می دهند ولی اما متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بی توجهی کردند و هیچ گونه توجهی نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

۲۲:۱۵۱۳ دی ۱۴۰۲/ ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳/ داعش وحشی از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند داعش منتسب به آمریکا و انگلس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند. و دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم از سال 2011 هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
اسرائیل جنایتکار 100 درصد فقط انفجار‌های تروریستی در کرمان نقش دارد و دست داشته است.

۱۱:۲۶۱۴ دی ۱۴۰۲ همه کسانی که پشت‌پرده این جنایت هستند، شناسایی و مجازات خواهند شد. جمهوری‌اسلامی پاسخی کوبنده و قاطع به عاملان حادثه تروریستی خواهد داد. تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان امنیت ملی را هدف گرفته‌اند.
آمریکا، انگلیس و اسرائیل اقدام تروریستی حمله به زائران مراسم سالگرد شهید سلیمانی نقش دارند و دست داشتند. آمریکا، انگلیس و اسرائیل عامل اصلی اقدام تروریستی حمله به زائران مراسم سالگرد شهید سلیمانی هستند.

بمب‌گذاری در کرمان 100 درصد فقط کار گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان بوده است.

اعتراف سناتور آمریکایی: کشتار بی‌رحمانه مردم غزه با بمب‌های ما انجام می‌شود نماینده مجلس سنای آمریکا خواستار قطع حمایت مالی دولت آمریکا از «جنگ غیرقانونی، غیراخلاقی، بی‌رحمانه و عمیقاً غیرمتناسب علیه مردم فلسطین» شد.

تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان امنیت ملی را هدف گرفته‌اند

حادثه کرمان کار اسرائیل جنایتکار بود.

با توجه به شهادت دوتن از سرداران سپاه اسلام در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود. غربی‌ها جنایتکار بابت سکوت در برابر جنایات اسرائیل جنایتکار در غزه شرمسار باشند جنگ غزه بزرگترین تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و انگلیس در سال ۲۰۲۳ بوده است.

رژیم آمریکا و صهیونیست‌ها بدانند این خباثت با اقدامی سخت و در زمانی مناسب پاسخ داده خواهد شد.
دست‌های آمریکا جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.

دست‌های انگلیس جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
دست‌های اروپا جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل مسئولیت انفجار تروریستی فیلیپین را برعهده گرفت.
آمریکا جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.

انگلیس جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
اروپا جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.

فرانسه جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.

اگر سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو/ حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید 1 - آمریکا 2 - کشورهای اروپایی 3 - عربستان سعودی 4 - امارات 5 - ترکیه 6 - اسرائیل 7 - ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا 8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند. آمریکا جنایتکار و 3 کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در افغانستان مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و 3 کشور اروپایی جنایتکار بیش ازهزاران بار در عراق مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند

در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود. دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

و این در حالی است که سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. پس از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در سازمان ملل قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است.

و این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. پس از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در شورای امنیت سازمان ملل قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است.

و این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. پس از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در شورای امنیت سازمان ملل قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است.
و این در حالی است که شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. پس از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در شورای حقوق بشر سازمان ملل قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است.
حمله تروریستی کرمان جنایت ضدبشری است سوال اینجاست که پس چرا مدعیان حقوق بشر دست نشانده آمریکا جنایتکار هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به جنایت ضد بشری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
سازمان ملل شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و حامیانش در جنگ سوریه، لنبان و غزه بوده است. شورای امنیت سازمان ملل شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و حامیانش در جنگ سوریه، لنبان و غزه بوده است. شورای حقوق بشر سازمان ملل شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و حامیانش در جنگ سوریه، لنبان و غزه بوده است.
قتل‌عام کودکان و زنان و مردم بی‌دفاع غزه همه‌روزه در مقابل چشمان جهانیان قرار دارد. حالا دیگر عمده مردم دنیا رژیم صهیونیستی را به عنوان بزرگ‌ترین تهدیدکننده صلح جهانی می‌دانند ولی هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر دیده نمی‌شود.

بهترین گزینه 100 درصد فقط نابودی اسرائیل است و هم واجب است.

۲۲:۱۵۱۳ دی ۱۴۰۲/ ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳/ داعش وحشی از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند داعش منتسب به آمریکا و انگلس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند. و دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم از سال 2011 هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
رژیم صهیونیستی در پشت حمله تروریستی کرمان است/ انفجار‌ها در خارج از محوطه امنیتی بود بدون شک صهیونیست‌ها در پشت حمله تروریستی کرمان قرار دارند و این نوع کار‌ها فقط از آمریکا و اسرائیل برمی‌آید. مقاومتی که مردم غزه نسبت به رژیم صهیونیستی نشان داده‌اند سران این رژیم را عصبانی کرده و با این اقدامات بزدلانه‌ای که انجام می‌دهند می‌خواهند یک سرپوشی بر شکست‌های پی‌درپی خود بگذارند تا به نیرو‌های خود روحیه دهند، اما قطعا مردم ایران و جهان می‌دانند که این حادثه تروریستی زیر سر آمریکا است، چون تروریست‌ها در دامان آن‌ها هستند و این تروریست‌هایی که به مردم کرمان حمله کردند هم از طرف آمریکا حمایت می‌شوند و وسایل در اختیارشان گذاشتند. کسانی که این حمله تروریستی را انجام دادند دشمن ملت ایران هستند و از حاج قاسم بغض و کینه دارند. هیچ انتظاری از سازمان‌های بین‌المللی نداریم، چون خیلی وقت است که این سازمان‌ها فقط نام حقوق بشر را یدک می‌کشند و تحت عنوان حقوق بشر هزار جنایت می‌کنند لذا از این‌ها قطع امید کردیم. آدم‌کشی و جنایات وحشتناک خصلت آمریکا و اسرائیل است.
آمریکا و متحدانش هنوز هم از شهید سلیمانی و زائرانش هراس دارند.
حادثه انفجار تروریستی کرمان 100 درصد فقط کار دشمنان داخل کشور بود و با پول آمریکا و اسرائیل و مزدورانشان بوده است. عاملان حادثه خونین کرمان باید بدون محاکمه اعدام شوند.

دست‌های آمریکا جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
دست‌های انگلیس جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
آخرین اخبار