تردد بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر از مرز‌های کرمانشاه/رشد ۷۲ درصدی کشفیات قاچاق

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از تردد یک میلیون و ۴۰۰ هزار و ۱۸۲ مسافر در ۹ ماه نخست امسال از مرز‌های زمینی خسروی، پرویزخان و شوشمی و مرز هوایی کرمانشاه خبر داد.

علی‌اصغر عباس‌زاده ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت : از میزان مسافر تردد کرده ۶۷۰ هزارو ۸۵۰ نفر آن، مسافران ورودی به کشور است که از طریق گمرکات پرویزخان، خسروی، شوشمی و کرمانشاه وارد کشور شده‌اند.

مرز‌های پرویزخان و خسروی در شهرستان قصرشیرین و مرز شوشمی در شهرستان پاوه است.

وی اضافه کرد: این تعداد مسافران ورودی به کشور در ۹ ماه سپری شده از سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۳۶ درصدی داشته است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه سهم مسافران خروجی از گمرکات پرویزخان، خسروی، شوشمی و کرمانشاه در این مدت را ۷۲۹ هزارو ۳۳۲ نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد مسافر خروجی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲۸ درصد افزایش داشته است.

رشد ۷۲ درصدی کشفیات قاچاق حوزه نظارت گمرکات کرمانشاه

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از رشد ۷۲ درصدی تعداد پرونده‌های کشفیات قاچاق در گمرکات استان کرمانشاه در این مدت خبر داد و گفت: ۹۳ فقره پرونده قاچاق در گمرکات استان به ارزش ۸۲۰ میلیارد و ۵۴۵ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۳۸۸ ریال تشکیل شده است و تعداد ۸۸ متهم نیز در این راستا به مراجع ذیصلاح معرفی شده اند.

عباس‌زاده افزود: این میزان کالای مکشوفه توسط گمرکات استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ تعداد پرونده رشد ۷۲ درصدی داشته است.

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه عمده کالا‌های قاچاق در این مدت را گاز ال پی جی، قیر، نفتگاز، ایزوگام، بنزین، ران مرغ منجمد، بنزین، پیچ و مهره، کود شیمیایی عنوان کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.