حمایت مالی شهرک صنعتی اردبیل از ۱۴۰ واحد تولیدی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: شهرک صنعتی اردبیل از۱۴۰ واحد تولیدی این استان حمایت کرده است.

هاشم علایی با اشاره به لزوم حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی برای رونق تولید و اشتغال گفت: حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت از واحدهای تولیدی و صاحبان صنایع است تا ضمن کمک به ارتقای دانش و فناوری ، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنها نیز فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: این حمایت‌ها در قالب اجاره غرفه یا بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور انجام می‌شود.

او هدف از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی را نمایش محصولات، استفاده از فرصت‌های زنجیره تامین بازار، برگزاری نشست‌های تجاری رودررو ، تبادل اطلاعات ایده‌ها و فناوری ، نوآوری و بین‌المللی‌سازی و همچنین تقویت و توانمندسازی واحدهای صنعتی در حوزه‌های بازار ذکر کرد.

علایی با اشاره به حمایت شهرک‌های صنعتی از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: هزینه آموزش کارکنان شرکت‌های دانش‌بنیان از سوی شهرک‌های صنعتی پرداخت می‌شود و علاوه بر آن در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی هم از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت بیشتری صورت می‌گیرد.

او بخش خصوصی را رمز موفقیت توسعه صنعت استان دانست و افزود: برای تحقق این هدف مهم، نگاه مدیران باید در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع موانع تولید تعدیل شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: برای حل مشکلات موجود، نیازمند حمایت همه‌جانبه هستیم و امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی و کار جهادی و کمک مسئولان و اصحاب رسانه، بتوانیم به توسعه صنعتی استان کمک کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.