پشت پرده نپذیرفتن پیشنهاد پرسپولیس از سوی برانکو

علت نپذیرفتن پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس از سوی برانکو مشخص شد.

در حالی که برانکو شب گذشته اعلام کرد که به خاطر مسائل شخصی نمی‌تواند پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس را قبول کند، اما مشخص شده است که دلایل دیگری وجود دارد که برانکو دوباره به پرسپولیس برنمی گردد.  

رضا چلنگر مترجم برانکو درباره دلایل نپذیرفتن پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس از سوی این مربی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  مدیران پرسپولیس ۵ مفاصا حساب مالیاتی برانکو را  ۷ سال است که نداده‌اند و  این موضوع باعث ناراحتی برانکو شده است. در حال حاضر برانکو سرمربی تیم ملی عمان است و  باید به مصاف تیم عربستان برود و به همین علت تمرکزش روی بازی‌های جام ملت‌های آسیا است.  

او افزود: مدیران باشگاه پرسپولیس باید در ابتدا مفاصا حساب مالیاتی برانکو  را می‌دادند و از او عذرخواهی می‌کردند و بعد از آن عضو هیئت مدیره پرسپولیس برای مذاکره با برانکو به قطر می‌رفت.  

چلنگر درباره اینکه شنیده می‌شود که برانکو از پیشنهاد قرارداد ۳ ماه به او ناراحت شده است، گفت: من در جریان این موضوع نیستم و باید از دلبری عضو هیئت مدیره بپرسید.  

چلنگر درباره اینکه امیدواری بابت بازگشت برانکو به پرسپولیس وجود دارد یا نه! بیان کرد: نمی‌دانم، من در جریان مذاکره با برانکو نبودم و درویش و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس باید در این باره جواب بدهند. مدیران پرسپولیس عرضه امضای ۵ برگه مالیاتی را ندارند بعد می‌خواهند با برانکو قرارداد ببندند. آن‌ها  باید از  برانکو به خاطر ندادن مالیات  در این چند سال  عذرخواهی می‌کردند تا برانکو بگوید می‌آید یا نه.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۰ دی ۱۴۰۲
اصلا هم نپذیرفتن پیشنهاد ربطی به مسایل دیگه نداشت !
Iran (Islamic Republic of)
شهربانو زریری
۱۷:۵۰ ۲۰ دی ۱۴۰۲
یحیی را برگردانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۰ دی ۱۴۰۲
کاش بساط فوتبال از کشور چیده بشه فوتبال بهانه ای شده برای اینکه یه عده فرصت طلب فقط جیبهای خود را پر کنند تادبحال کدوم مقامو اوردن چکار کردن کدوم جام ملتها جام باشگاها یا جام جهانی را تا مرحله قابل قبول سعود کرد تازه در امدزا نبستن وفقط از بیتدالمال ملیاردی قرار داد میبندند ویه عده منفعت طلب فقط مردمو الکی سوق دادن طرف فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
قیطور
۱۵:۳۰ ۲۰ دی ۱۴۰۲
پول لااقل بدین مربی ایرانی مگر فوتبال ایران چه گلی به سرمردم زده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۵ ۲۰ دی ۱۴۰۲
یعنی درتمام دنیا فقط برانکو مربی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۰ دی ۱۴۰۲
تو چرا ناراحتی و طلبکار؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۰ دی ۱۴۰۲
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۴:۳۹ ۲۰ دی ۱۴۰۲
چقدر بدبختی و مایه تاسف است ی فرد تاریخ مصرف گذشته را میان بیان مفت خوری کند جواب رد داده تحقیر از این بدتر میشه این راه را اگر دویست سال دیگر بروید به دهی نخواهید رسید عقل و اندیشه مگر چه بدبختی کرده که تا این اندازه آنرا نادیده می گیرید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۰ دی ۱۴۰۲
دکتر چلنگر دیگه چی میخوای، یارو چند سال چاپیده و برده و خورده اونوقت مالیات‌ش رو ما باید بدیم، معذرت خواهی هم کنیم چشم چلنگر، قرصات رو سر وقت بخور و در جای خشک و خنک بخواب، زیادم جلو آفتاب نیا واسه کلت خوب نيست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۰ دی ۱۴۰۲
دوره برانکو تموم شده دنبال مربی بهتری باشید
آخرین اخبار