تمدیدمهلت شرکت در جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی اصفهان

فرصت ثبت نام در هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی تا ۱۵ بهمن تمدید شد.

دبیر هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: با توجه به درخواست‌های متقاضیان برای تکمیل مستندات یا ثبت نام جدید طرح‌های فناورانه شرکت‌های نوپا، ثبت نام این دوره از جشنواره تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شد.


سعید آجلی، تبدیل دانش به فناوری و خلق ثروت از طریق تجاری سازی را از جمله اهداف برگزاری جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی دانست و افزود: این دوره از جشنواره در دو بخش مسابقه‌ای «طراحان کسب و کار» و «فن آفرینی و تجاری سازی فن آفرینی (نوپا و رشد یافته)» برگزار خواهد شد.


او گفت: بر این اساس در بخش طراحان کسب و کار، شرکت کنندگان باید یک تیم با ماهیت حقوقی داشته و علاوه بر ارائه امکان‌سنجی دقیق و کامل طرح، حداقل نمونه محصول یا MVP ارائه داده باشند.


آجلی ادامه داد: در بخش فن آفرینی و تجاری‌سازی فن آفرینی نیز لازم است شرکت کنندگان شخصیت حقوقی ثبت شده با حداقل ۵۱ درصد از سهام متعلق به بخش خصوصی داشته و تولید و تجاری سازی محصول مبتنی بر فناوری را آغاز کرده باشند.


دبیر هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی افزود: علاقه‌مندان، می‌توانند تا ۱۵ دی ماه با مراجعه به سامانه اینترنتی هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به نشانی www.shtf.ir برای شرکت در این رویداد ثبت نام کنند.


این جشنواره ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در اصفهان برگزار خواهد شد.


جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به عنوان یکی از جشنواره‌های معتبر وزارت علوم، هر ساله با هدف تشویق به فرهنگ کارآفرینی و امیدآفرینی برای فناوران و فن‌آفرینان با حمایت «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و «معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری» برگزار می‌شود.

تمدیدمهلت  شرکت در جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.