رصد خرید نان از طریق هوش مصنوعی

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: میزان مصرف خانوار مشخص است و از طریق هوش مصنوعی پیگیر کار نانوایی‌ها هستیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به شایعه محدودیت خرید نان که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است با تکذیب این خبر گفت: هیچ محدودیتی در خرید نان از طرف مردم وجود ندارد.

گودرزی با اعلام اینکه از طریق هوش مصنوعی پیگیر کار نانوایی‌ها هستیم افزود: میزان مصرف خانوار مشخص است و مصرف کننده نباید با این فکر مواجه شود که محدودیتی در خرید دارد.

او عنوان کرد: تراکنش نانوا‌ها در حال رصد است و خرید نامتعارف از طرف سامانه به نانوا اعلام می‌شود.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: اگر فردی تعداد بالایی نان برای سوپر‌های مارکت یا رستوران تقاضا کرد باید در سامانه کسب و کار ثبت نام کند.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به نظارت بر بازار گفت: ذخایر اقلام اساسی مثل برنج، شکر و غیره در بازار با مشکل مواجه نیست.

او افزود: در خصوص قیمت کالا‌های اساسی شرایط استان شرایط مطلوب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۲ دی ۱۴۰۲
باید فروش نان کنجد زده ممنوع شود . فروش پلاستیک هم ممنوع شود . گزینه پلاستیک و کنجد از روی دستگاه کارتخوان نانوایان حذف شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۱ دی ۱۴۰۲
نان بربری منطقه فاز ۲ شهید بهشتی اراک ، مردم را به خرید نان بربری کنجدزده مجبور میکند که ۱۰۰۰ تومان گران تر از نان بربری ساده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۲ دی ۱۴۰۲
وقتی به نانوا می‌گوییم نان باربری ساده می‌خواهیم با لحنی زننده ما را از نانوایی بیرون می‌کند و می‌گوید فقط نان کنجدزده داریم