معاون عمرانی استانداری خوزستان:

مدیران مکلفند تمام ساختمان‌های نا ایمن را شناسایی کنند

خانچی گفت: مدیران مکلف هستند تمام ساختمان‌های ناایمن را پایش کرده و با قید فوریت، اقدامات اصلاحی را انجام دهند.

محمد خانچی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری خوزستان که در محل استانداری برگزار شد گفت: با برنامه ریزی انجام شده تمامی اقدامات ادارات و نهاد‌های استان در قالب طرح «جهاد خدمت» آماده شده و برای مردم بازگو خواهد شد.

او افزود: با نگاه خوب دولت، امروز استان خوزستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده هر چند که هنوز کار‌های زیادی باقی مانده، اما عزم و اراده دولت بر اجرای پروژه‌های نیمه تمام است.

آقای خانچی ادامه داد: امروز تصفیه خانه کوت عبدالله و پروژه آبرسانی شمال شرق خوزستان بعد از سال‌ها توسط مدیران جهادی در استان عملیاتی خواهد شد.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان یادآور شد: تاکنون یک هزار و ۴۸۸ پروژه مربوط به خوزستان، در سامانه دولت بارگذاری شده که یک هزار و ۳۶۵ مورد از آن‌ها در دهه فجر قابل افتتاح است.

این مقام مسئول به اهمیت مسکن نزد دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: زمین لازم برای احداث مسکن ملی در ۱۰ شهر استان فراهم شده و عملیات نهضت ملی مسکن در این مناطق به زودی شروع می‌شود.

او افزود: برق رسانی، گازرسانی و آبرسانی به مناطق روستایی و محروم استان و طرح‌های میان مدت آبرسانی از دیگر اقدامات و پروژه‌های عمرانی استان در ایام پیش رو است.

معاون عمرانی استانداری خوزستان به موضوع ساختمان‌های ناایمن و مهم اشاره کرد و گفت: مدیران مکلف هستند تمام ساختمان‌های ناایمن را پایش کرده و با قید فوریت، اقدامات اصلاحی را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۲ دی ۱۴۰۲
شهرداری ام الفساد سیستم اداری ایران است و با تراکم فروشی ، کسب درآمد میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۱ دی ۱۴۰۲
شهرداری به دستور توقف مهندسان ناظر نظام مهندسي ساختمان هیچ اهمیتی نمی‌دهد ‌ .