حضور دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان از پذیرش و نام‌نویسی از دانشجویان بین المللی رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: پذیرش هفت دانشجوی بین الملل در راستای رسالت بین المللی سازی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در این دانشگاه از سوی وزارت بهداشت در ترم بهمن ماه انجام می‌شود.

علی خواجه گفت: پذیرش و نام‌نویسی از دانشجویان بین المللی رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، گامی بزرگ در جهت توسعه علمی و جهانی شدن آموزش عالی در سیستان و بلوچستان محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس از ترم تحصیلی آینده اولین گروه دانشجویان بین المللی از کشورهای پاکستان، افغانستان، هند و عراق در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پذیرش و مشغول به تحصیل خواهند شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ترم های آینده تعداد دانشجویان هم از نظر تعداد و تنوع رشته و هم کشورهای مختلف گسترش پیدا می‌کند و با توجه به پیگیری معاونت آموزشی و واحد روابط بین الملل دانشگاه پیش بینی می‌شود برای ترم مهر ۱۴۰۳ تعداد بیشتری از متقاضیان در رشته های مختلف این دانشگاه پذیرش و مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی یادآور شد: دانشجوی بین الملل تأثیر مثبت فراوانی می تواند بر دانشگاه، دانشجویان، اقتصاد و جامعه داشته باشد و به ارتقاء آموزش عالی و آگاهی های بین المللی کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار