امام جمعه آبادان :

آمریکا خود را برای سیلی های محکم ملت ایران آماده کند

حجت الاسلام و المسلمین غبیشاوی با اشاره توقیف نفتکش آمریکایی توسط ایران گفت :آمریکا خود را برای سیلی های محکم ملت ایران آماده کند

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به حمله آمریکا به انصار الله یمن گفت : در زمان اقتدار ملت های مظلوم هستیم و تجاوز صهیونیست ها به یمن را محکوم میکنیم و در کنار کشورهای مظلوم هستیم و این اقدامات جنایت کارانه را محکوم میکنیم.

او با اشاره به اینکه انصارالله بیش از ۹ سال زیر بمباران های آمریکا بود گفت : انصارالله از امریکا ترسی ندارد و به همین خاطر اعلام کرد هر کشتی تجاری که مالک آن صهیونیست ها یا مقصدش باشد توقیف و مورد برخورد قرار می گیرد.

خطیب جمعه آبادان همچنین جنایت های رژیم صهیونیست علیه مردم غزه گفت : شکایت ارائه شده از سوی کشور آفریقای جنوبی در اعتراض به این وضعیت به دادگاه لاحه و متهم کردن او به نسل کشی قابل تقدیر است.

او تاکید کرد حتی در صورت صدور حکم قضایی نیز ضمانت اجرایی وجود ندارد چون سازمان ملل آلت دست صهیونیست هاست اما برای ریختن آبرو خوب است‌.

او به شهادت رسیدن بیش از ۲۳ هزار نفر و مجروح شدن بیش از ۶۰ هزار نفر از مردم غزه در جریان حمله به این کسور را جنایتی بی مانند خواند.

حجت الاسلام غبیشاوی توقیف نفتکش آمریکایی توسط نیروی دریایی ایران در دریای عمان را معناکننده جمله ی مقام معظم رهبری تعبیر کرد گفت : زمان بزن و در رو گذشته و آمریکا باید خود را برای سیلی های محکم ملت ایران آماده کند.

رئیس شورای فرهنگی آبادان با اشاره به اجرای پویش ملی دیابت و فشارخون بالا و اهمیت پیشگیری در بحث سلامتی و درمانی از شهروندان خواست با توجه به زندگی ماشینی و احتمال بروز بیماری در بدن افراد با توجه به تغذیه نامناسب نسبت به شرکت در این پویش اقدام کنند.

او با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ولادت امام باقر و حلول ماه رجب گفت : نبوت و امامت عید مبعث و ولادت هیچ گاه از یکدیگر جدا نیستند و می توان ماه رجب و شعبان را مقدمه ای برای بهره بردن بیشتر از ماه رمضان دانست.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.