تاکید بر لزوم هشیاری مردم در جریان انتخابات

امام جمعه خرمشهر بر لزوم هشیاری مردم در برابر حیله های دشمن در جریان انتخابات تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به نزدیک شدن به روزهای انتخابات گفت: دشمن در مسیر ایجاد اختلاف و دو قطبی گام نهاده است و می‌خواهند مردم را نسبت به انتخابات مایوس کنند.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگر گفت: مردم در خصوص حجاب نگران فرزندان خود هستند، چرا برخی از مسولین نسبت به قانون حجاب عمل نمی کنند و ترک فعل می کنند و لازم است پلیس امنیت اخلاقی از انفعال خارج شود.

امام جمعه خرمشهر در خصوص تایید صلاحت های انتخابات گفت: همه و همه پایبند به قانون باشند، نماینده ولی فقیه و بنده بعنوان امام جمعه از هیچ فردی حمایت نمی‌کنیم.

نماینده شما در مجلس یک مسولیت مهم دارد که نظارت بر حسن اجرای قانون است که ببینید چه کسی می‌تواند این قدرت را داشته باشد چرا که اگر کسی را به مجلس بفرستید که ناتوان باشد نه تنها خرمشهر تمام کشور با مشکل مواجه می‌شود.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگر در خصوص حادثه تروریستی کرمان گفت: بی شک انتقام خواهیم گرفت از آن دستان پنهان که در این جنایت دست داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عادل پور افزود: میدان مبارزه ها تنها نظامی نیست بلکه با شناخت بهتر دشمن و با حضور پرشور و همیشگی شما مردم مشت محکمی در دهن آنها خواهیم زد.

امام جمعه خرمشهر با محکومیت اقدام جنایتکارانه آمریکا انگلیس و متحدان انها در حمله به یمن گفت: یقینا اشتباه بزرگی را مرتکب شدند و مردم یمن آنها را پشیمان خواهد کرد یمن تنها نیست و محور مقاومت در مقابل آمریکا خواهد بود و سواحل یمن گورستان آمریکایی ها خواهد شد.

امام جمعه خرمشهر در پایان خطبه ها با انتقاد تند از مسولان منطقه آزاد اروند و استاندار خوزستان در تعلل در واگذاری زمین برای موکب داران جهت احداث سازه های ثابت را باعث ایجاد مشکلات فراوان در اربعین ۱۴۰۳ عنوان کرد و خواستار واگذاری این زمین ها به موکب داران شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.