رئیس هیئت ورزشی استان تهران:

حضور ۶۰۰ ورزشکار در مسابقات تنیس روی میز ارزشمند است/ ۲ ورزشکار تهرانی نفر اول رنکینگ جهانی شدند

رئیس هیئت تنیس روی میز استان تهران درباره وضعیت مسابقات این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

صابری رئیس هیئت تنیس روی میز استان تهران درباره مسابقات تنیس روی میز اظهار کرد: این مسابقات در سراسر کشور در حال برگزاری است و استان تهران بیشترین مشارکت را داشته است و حدود ۶۰۰ ورزشکار در  ۲ رده سنی زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال شرکت کردند و  یکی از شرکت های لوازم بهداشتی و کیهانی جوایز خوبی در نظر گرفتند.

او افزود: برای اولین بار این اتفاق رقم می خورد و در مسابقات استانی ۶۰۰ ورزشکار حضور دارند که این بسیار ارزشمند است و امیدواریم بخش های خصوصی دیگر هم وارد کار شوند و بتوانیم چنین کارهایی را برای تنیس روی میز انجام بدهیم. کمیته استعداد یابی ما حضور دارند و امیدوارم نفراتی را از دل این ورزشکارانی که در اینجا حضور دارند شناسایی کنند برای تیم های استان و تهران تا بتوانند افتخار آفرین باشند.

صابری گفت: همانطور که شاهد هستید در ۲ هفته گذشته رنکینگ جهانی   تنیس روی میز  منتشر شده است و  بنیامین فرجی نوجوان  شایسته تهران موفق شد رنکینگ یک جهان را به دست آورد و قبل از آن هم امیر حسین هدایی ورزشکار تهرانی توانست این افتخار را برای کشورمان کسب کند و اولین نفر از امیدهای رنکینگ جهان را به دست آورد. خدا را شکر  هر وقت  هیئت تنیس روی میز تهران حالش خوب باشد،  تنیس روی میز کشورمان هم وضعیتش خوب  است و نتیجه آن را در بازی های هانگژو شاهد بودید که بعد از ۶۵ سال ورزشکاران ما توانستند در تیمی مدال برنز بگیریم و در دوبل هم مدال کسب کنیم  و همه اینها ماحصل زحمات خانواده تنیس روی میز  شامل مربیان ، هیئت های استانی  و فدراسیون  بوده است. 

او درباره برنامه های هیئت تنیس روی میز استان تهران گفت: ما در هر سال در استان تهران بیش از ۱۵۰ مسابقه برگزار می کنیم و  برگزاری کلاس آموزشی و مربیگری در راس امور داریم و بیشترین کلاس مربیگری و داوری را در تهران داشتیم و داوران ما متحد شکل  از لحاظ لباس هستند و هیئت تهران در این زمینه سرآمد بوده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار