الزام استفاده از زنجیر چرخ در محور‌های کوهستانی آذربایجان شرقی

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به لغزندگی و کولاک برف در برخی جاده‌های استان گفت: رانندگان برای تردد در این مناطق خودروی خود را به زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

آقای رسول زاده با اشاره به بارش برف و کولاک در برخی مناطق استان آذربایجان شرقی گفت: کولاک و لغزندگی جاده‌ها موجب بروز مشکل در تردد خودرو‌ها در راه‌های ارتباطی تعدادی از روستا‌های مناطق کوهستانی و سخت عبور استان شده است.

وی با بیان اینکه گروه‌های راهداری تلاش می‌کنند تا از بسته شدن راه ارتباطی این روستا‌ها جلوگیری کنند اظهار کرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی و تداوم بارش برف و کولاک تا فردا مسافران و رانندگان از رفتن به مناطق کوهستانی و برف گیر استان خودداری کنند.

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در زمان کنونی تمامی راه‌های ارتباطی استان شامل آزادراه تبریز - زنجان، راه‌های شریانی، اصلی و فرعی باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

آقای رسول زاده ادامه داد: مسافران و رانندگان در صورت ضرورت قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگوست در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب و از اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضعیت آب و هوایی جاده‌ها استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.