برگزاری رزمایش مشترک گروه جهادی در روستای لندی + تصاویر

سومین رزمایش مشترک گروه جهادی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در روستای لندی شهرستان اردل برپا شد.

حسین برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، از برگزاری سومین اردوی گروه جهادی سازمان، در مناطق محروم شهرستان اردل همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سرافراز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان خبر داد.

برزگر افزود: این رزمایش از تاریخ ۲۰ دی‌ماه در روستای لندی شهرستان اردل برگزار گردید.

وی با بیان نقش تفکر و مدیریت جهادی در رفع مشکلات و تاکید بر حمایت از اقشار ضعیف و کم برخوردار جامعه گفت: برگزاری اردو‌های جهادی در مناطق محروم از برنامه‌های کلیدی سازمان جهاد کشاورزی استان است و استمرار خواهد داشت. برزگر افزود: غبار روبی گلزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده، برگزاری یادواره شهدا از برنامه‌های فرهنگی این رزمایش بود. 


بیشتر بخوانید


برزگر گفت: در این رزمایش خدمات مختلفی از جمله توزیع کمک‌های مومنانه (ارد، شکر، سیب زمینی، میوه و ...)، خدمات زیربنایی از جمله پتانسیل یابی مناطق مستعد گیاهان دارویی و توسعه باغات در اراضی شیبدار، واکسیناسیون دام روستا و برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی ارائه گردید.

سومین اردوی جهادی با همکاری سازمان بسیج عشایری، سپاه ناحیه شهرستان اردل، بسیج مهندسین کشاورزی، اداره کل غله و خدمات بازرگانی، دامپزشکی و امور عشایر برگزار شد.

عکاس: مجید کریمیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار