پیش بینی ۷۹۱ شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری

رییس ستاد انتخابات چهار محال و بختیاری گفت: ۷۹۱ شعبه اخذ رای برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در این استان پیش‌بینی شده است.

محسن حسین‌میرزایی گفت: از این تعداد شعبه اخد رای پیش‌بینی شده ۳۷۱ شعبه در شهر‌ها و ۴۲۰ شعبه نیز در روستا‌ها مستقر می‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین از تعداد کل شعبه‌های رای‌گیری پیش‌بینی شده در استان ۵۸۱ ثابت و ۲۱۰ شعبه نیز سیار هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای اخذ رأی در بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، محیط‌های کارگری و کارخانه‌ها و نیز مناطق سخت‌گذر استان و اینکه زمینه لازم برای رای‌گیری از کل واجدین شرایط فراهم شود، شعبه‌های سیار در این استان پیش‌بینی شده است.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: در این ارتباط زیرساخت‌ها و هماهنگی‌های لازم برای استفاده از بالگرد برای حضور در مناطق سخت‌گذر در چهارمحال و بختیاری فراهم شده است و با درخواست فرمانداران، بالگرد به مناطق هدف اعزام می‌شود.

تایید صلاحیت ۱۱۰ داوطلب چهارمحال و بختیاری

حسین‌میرزایی گفت: ۱۱۰ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری توسط هیات محترم نظارت برابر قانون، تایید صلاحیت شده است که از این تعداد ۱۰۰ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: البته داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها تایید و یا احراز نشده است، طبق قانون امکان اعتراض داشتند و کسانی که برابر قانون اعتراض خود را ثبت کرده‌اند توسط شورای نگهبان رسیدگی و به داوطلبان اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: در همین ارتباط در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، سامان و بن ۳۲ نفر تایید صلاحیت شده که از این تعداد پنج نفر زن و ۲۷ نفر مرد و در حوزه انتخابیه بروجن نیز ۲۶ نفر تایید صلاحیت شدند که از این تعداد سه نفر زن و ۲۳ نفر مرد هستند.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۶ نفر برای حوزه انتخابیه شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد تایید صلاحیت شده‌اند که از این تعداد ۲۵ نفر مرد و یک نفر زن و در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار هم ۲۶ نفر تایید صلاحیت شدند که ۲۵ نفر مرد و یک نفر زن هستند.

حسین‌میرزایی گفت: ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری و فرمانداران و هیات‌های اجرایی در تعامل با هیات‌های نظارت برابر قانون و براساس برنامه زمان‌بندی برای برگزاری انتخابات پیش رو تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه اندیشیده و آمادگی کامل دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ان‌شاء‌الله و به فضل الهی و با همت مردم عزیز استانمان، شاهد انتخاباتی باشیم که مورد رضایت خدای سبحان، حضرت ولی عصر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب آن حضرت، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و شهدای عزیز قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.