پروازهای خارجی فرودگاه مشهد ۲۲ درصد افزایش یافته است

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌ رضوی گفت: پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد طی ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۲ درصد افزایش دارد.

محمود امانی‌ بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌ رضوی گفت: ۹ هزار و ۵۱۰ پرواز خارجی در این بازه زمانی در فرودگاه مشهد انجام شده است.

او افزود: در این مدت یک میلیون و ۲۲۸ هزار و ۴۶۱ مسافر پروازهای خارجی در فرودگاه مشهد جابه‌جا شدند که این میزان نیز ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین سهم پروازهای خارجی مربوط به مسیر مشهد-نجف با هزار و ۶۶۷ پرواز و جا به جایی ۲۱۲ هزار و ۸۰ مسافر است.

امانی‌ بیان کرد: فرودگاه مشهد طی ۹ ماهه امسال رتبه‌ نخست فرودگاه‌های کشور از لحاظ برقراری پرواز به کشورهای خارجی را از آن خود کرده است.

او تصریح کرد: ۳۲ هزار و ۷۷۸ پرواز داخلی نیز طی این مدت در فرودگاه مشهد نشست و برخاست داشته است و چهار میلیون و ۴۲۷ هزار و ۳۶۸ مسافر داخلی در آن جابه‌جا شده‌اند.

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی تاکید کرد: در این مدت بیشترین پرواز داخلی نیز مربوط به مسیر مشهد-تهران با هفت هزار و ۶۳۴ پرواز و جا به جایی یک‌ میلیون و ۶۸ هزار و ۱۸۶ مسافر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.