۸۰۰ سرباز اوکراینی طی یک روز کشته شدند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد اوکراین تنها در یک روز ۸۰۰ تن از سربازان خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد اوکراین طی یک روز ۸۰۰ تن از سربازان خود را از دست داده است. دیفنس دیلی روسیه در گزارشی مناطقی که این سربازان در آن فعالیت داشتند را و تعداد کشته شدگان را به تفکیک اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، روسیه توانسته ۴ حمله در محور کوبیانسک را دفع کند که در نتیجه آن اوکراین حدود ۱۳۰ سرباز و چهار تانک را به اضافه سایر تجهیزات نظامی از دست داد.

روسیه همچنین توانست انبار مهمات تیپ ۱۱۳ دفاع زمینی در نزدیکی شهر ولچانسک استان خارکف را منهدم کند. بیش از ۸۰ سرباز اوکراینی در محور کراسنی لیمان کشته شدند.

از سویی دیگر ۳ حمله در محور دونتسک دفع شد و اوکراین در آنجا بیش از ۳۰۰ سرباز کشته یا زخمی داشت. ۹ تانک و ۴ خودروی جنگی پیاده نظام از جمله خودروی جنگی پیاده نظام برادلی و تعدادی سیستم توپخانه متعلق به اوکراین منهدم شدند.

 اوکراین در محور جنوبی دونتسک بیش از ۱۷۰ سرباز، دو تانک و سایر تجهیزات نظامی از جمله توپ را از دست داد. در راستای همین نبردها اوکراین حدود ۶۰ سرباز را در محور زاپوروژیه از دست داد و ۶۰ سرباز دیگر در محور خرسون  کشته شدند.

یک انبار مهمات هوانوردی در فرودگاه دولگینتسوو در منطقه دنیپروپتروفسک، ۹۸ واحد توپخانه اوکراینی، نیرو‌ها و تجهیزات نظامی در ۱۱۲ منطقه مورد اصابت قرار گرفت.

 ۲۳ پهپاد و ۱۷ موشک از سامانه‌های هرماس و اوراگان که از جمله کمک‌های غرب به اوکراین بود، سرنگون شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
روسیه متجاوز
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۴ دی ۱۴۰۲
بیچاره سربازان اوکراینی اونها هم جوان بودن انسان بودن و خانواده داشتند پدرومادر دارند و دوست داشتند سالها زندگی کنند مقامات جنگ راه میندازند مردمان کشته می‌شوند مقامات باقی می‌مانند
آخرین اخبار