نصب ۵۵ دستگاه کنتور هوشمند در سلسله

مدیر منابع آب سلسله گفت: ۵۵ دستگاه کنتور هوشمند از ابتدای امسال تاکنون در چاه‌های کشاورزی و صنعتی این شهرستان نصب شده است.

ذبیح جودکی با اشاره به نصب ۵۵ دستگاه کنتور هوشمند در سلسله گفت: مراحل اداری و قانونی نصب ۳۲ کنتور نیز در حال انجام است که به زودی نصب می‌شوند تا میزان برداشت چاه‌ها متناسب با مجوز باشد و از اضافه برداشت جلوگیری شود.

وی به ارسال ۱۲۰ فقره اخطار کتبی برای مالکان چاه‌های کشاورزی دارای اضافه برداشت اشاره کرد و افزود: برق ۴۲ حلقه از این چاه‌ها به علت بی توجهی به اخطاریه‌های صادره قطع و ۱۳ حلقه چاه غیر مجاز نیز پر و مسدود شد.

مدیر منابع آب سلسله عنوان کرد: همچنین سه دستگاه موتور تلمبه غیر مجاز به ارزش چهار میلیارد ریال بر روی رودخانه‌های کاکارضا و دوآب نصب شده بود که جمع آوری شد.

جودکی با اشاره به آزادسازی هفت کیلومتر از حریم و بستر رودخانه‌های کهمان، سراب چناره و رودخانه امیر سلسله تصریح کرد: دوازده کیلومتر از رودخانه‌های مناطق پرسک و هنام و مجاری آب سایر رودخانه‌ها از جمله کهمان نیز بدون تخصیص اعتبار و تنها از طریق ظرفیت شهرستانی لایروبی شد.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون مجوز حفر ۱۳ حلقه چاه صنعتی و سه حلقه چاه برای مصارف شرب در شهرستان سلسله صادر شده است.

شهرستان سلسله سه رشته قنات، ۵۹۰ حلقه چاه کشاورزی و صنعتی و بیش از ۶۰۰ چشمه و سراب دارد که از این تعداد، شش سراب، اصلی و گردشگرپذیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار