«گواردیولا» مربی سال فیفا شد

پپ گواردیولا به عنوان بهترین مربی سال ۲۰۲۳ انتخاب و برنده جایزه The Best شد.

مراسم بهترین‌های فیفا در سال ۲۰۲۳ امشب برگزار شد. نامزد‌های نهایی کسب عناوین برتر از ۱۴ سپتامبر سال جاری مشخص شده بودند و پپ گواردیولا موفق شد جایزه بهترین مربی سال فیفا ۲۰۲۳ را کسب کند.

او در این راه با سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر که با تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و لوچانو اسپالتی سرمربی سابق ناپولی و فعلی ایتالیا رقابت کرد و به دلیل کسب سه گانه در سال گذشته با منچسترسیتی و قهرمانی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در ماه دسامبر از دو رقیب دیگرش پیشی گرفت.

او در مراسم همراه خانواده‌اش حضور داشت و در سخنرانی بعد از کسب جایزه‌اش گفت: "خیلی ممنونم آقایان و خانم‌ها از اسپالتی و اینزاگی هم تشکر می‌کنم. عملکرد اسپالتی با ناپولی برای اسکودتو فوق العاده بود. همین‌طور اینزاگی با اینتر. این جایزه را به مالکان منچسترسیتی و کسانی که به من اعتماد کردند تقدیم می‌کنم زمانی که کسی در این مسیر به من اعتماد نکرد. از بازیکنانم و کادر فنی‌ام تشکر می‌کنم. برد و باخت مهم نیست، مهم این است که با ذهنیت برنده وارد زمین شویم. از پدر ۹۲ ساله‌ام که اینجاست و مرا خوشحال کرده است، همسر و دخترم که اینجا کنارم حضور دارند تشکر می‌کنم."

برچسب ها: پپ گواردیولا ، فیفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۲۶ دی ۱۴۰۲
ورزش خشن فوتبال
آخرین اخبار