درگیری‌ها در غزه ادامه دارد/ شهادت ۲۷ فلسطینی

منابع خبری از تداوم درگیری‌ها در مناطق مختلف غزه و شهادت ۲۷ نفر خبر دادند.

به نقل از المیادین، در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه «الشابوره» در رفح، دو زن فلسطینی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که اینترنت و راه‌های ارتباطی در غزه و به ویژه خان‌یونس به طور گسترده قطع شده و خودرو‌های امدادی برای جا به جایی با مشکلات زیادی مواجه شده است.

خبرنگار المیادین نیز گزارش دارد که در مناطق شمالی غزه جنگ واقعی گرسنگی مردم به راه افتاده و هیچ کمک غذایی به این منطقه نمی‌رسد.

منابع خبری همچنین از شهادت ۲۵ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منازل مسکونی در منطقه الدرج در غزه خبر دادند.

جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه درحالی به صد و سومین روز خود رسیده که این رژیم در سردرگمی محض کشتار مردم بی دفاع غزه را ادامه داده، در افکار عمومی در جهان منفورتر شده و مورد پیگرد و محکومیت کشور‌های جهان قرار گرفته است.

وزارت بهداشت غزه در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرد که شمار کل شهدای نوار غزه از زمان آغاز حملات ارتش رژیم اسرائیل در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲) به ۲۴ هزار و ۲۸۵ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به بیش از ۶۱ هزار نفر افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار