فراهم بودن زیرساخت‌های انتخابات در استان یزد

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد گفت: زیرساخت‌های فناوری اطلاعات یزد برای انتخابات اسفند فراهم است.

صابری رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات برای برگزاری انتخابات اسفند در استان به صورت نیمه مکانیزه فراهم است، گفت: استعلام احراز هویت افراد در انتخابات پیش رو با دیگر مدارک هویتی نیز فراهم شده است.

او افزود: کمیته فناوری اطلاعات انتخابات در استان همزمان با تشکیل ستاد انتخابات استان شکل گرفت و به موازات آن در شهرستان‌ها نیز این کمیته ایجاد و فعالیت خود را آغاز کرده است.

صابری اظهار داشت: زیرساخت‌های مناسبی برای ارتباط فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها فراهم شده و هم اکنون همکاران ما در فرمانداری‌های استان تست شعب اخذ رای از لحاظ بستر ارتباطی سیار و ثابت انجام داده اند و برنامه ریزی کامل برای آموزش کاربران رایانه شعب انجام شده که تا پایان بهمن آموزش کامل کاربران انجام می‌شود.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد گفت: مطابق با قانون جدید انتخابات، استعلام رای دهندگان به صورت آنلاین و برخط در همه شعب انجام می‌شود و افراد با داشتن پنج مدرک هویتی دیگر علاوه برشناسنامه نیز فراهم است و الزامی به همراه داشتن شناسنامه نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار