صعود چهار نماینده اصفهان به مرحله نهایی رقابت‌های هندبال جوانان باشگاه‌های کشور

چهار نماینده اصفهان به مرحله نهایی رقابت‌های هندبال جوانان باشگاه‌های کشور صعود کردند

با پایان مسابقات مرحله مقدماتی جوانان باشگاه‌های کشور هشت تیم «پیکان سبزوار»، «پلیمر خلیج فارس خرم آباد»، «پرواز هوانیروز اصفهان»، «جوانان اصفهان»، «گیتی پسند اصفهان»، «فولاد مبارکه سپاهان»، «فرازبام خائیز دهدشت» و «هیات هندبال قم» به مرحله نهایی این مسابقات صعود کردند.

چهار تیم اصفهانی پرواز هوانیروز، جوانان، گیتی پسند و فولاد سپاهان که در این رقابت‌ها حضور داشتند توانستند جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها را به دست آورند، ولی با توجه به جدول مرحله نهایی رقابت‌ها و رویارویی گیتی پسند با فولاد سپاهان و پرواز هوانیروز با جوانان اصفهان حذف ۲ تیم اصفهانی در مرحله نهایی قطعی است.

در مسابقات آخرین روز مرحله مقدماتی «آلومینیوم اراک» ۲۸ بر ۵۰ از سد «هیات هندبال قم» گذشت، تیم «شهید شاملی کازرون» ۲۲ بر ۳۹ مغلوب تیم شگفتی ساز «گیتی پسند اصفهان» شد، «پیکان سبزوار» ۳۶ بر ۲۸ «پارس شهرکرد» را شکست داد و دیگر نماینده اصفهان در این رقابت‌ها پرواز هوانیروز ۲۷ بر ۲۵ زغال سنگ طبس را شکست داد.

«فرازبام خائیز دهدشت» نیز که در روز نخست رقابت‌ها «سپاهان اصفهان» را شکست داده بود «سردرود آذربایجان» را ۳۰ بر ۲۰ مغلوب کرد و دیدار ۲ تیم صنعت مس کرمان و جوانان اصفهان با نتیجه ۲۷ بر ۲۷ به تساوی رسید.

پیش از این نیز فولاد مبارکه سپاهان با برد ۲۶ بر ۲۱ در مصاف با «شهرک برف فروش شیراز» و پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد نیز با کسب پیروزی نزدیک ۲۷ بر ۲۶ مقابل نفت و گاز گچساران به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کرده بودند.

در دور نهایی چهار دیدار برگزار می‌شود که به این ترتیب، «پیکان سبزوار» با «پلیمر خلیج فارس خرم آباد»، «پرواز هوانیروز اصفهان» با «جوانان اصفهان»، «گیتی پسند اصفهان» با «فولاد مبارکه سپاهان» و «فرازبام خائیز دهدشت» با «هیات هندبال قم» دیدار خواهند کرد.

مسابقات هندبال جوانان باشگاه‌های کشور در بخش پسران از ۲۳ دی آغاز شده است و تا فردا به میزبانی اصفهان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.