شهر قم پایتخت فکری و علمی دنیای اسلام پرورش گاه مربیان چوگو

شهر مقدس قم، پایتخت فکری و علمی دنیای اسلام که مهد پرورش علما و مراجع و فقهای جهان اسلام و تشیع است برای برگزاری دوره مربیگری درجه سه ورزش چوگوی ایران انتخاب شد.

یوسف فتحی مسوول اجرایی دوره مربیگری درجه سه ورزش چوگو گفت: پس از یک وقفه یکساله بنابر ابلاغ رییس انجمن و رایزنی‌هایی که انجام شد شهر مقدس قم، پایتخت فکری و علمی دنیای اسلام که مهد پرورش علما و مراجع و فقهای جهان اسلام و تشیع است برای برگزاری دوره مربیگری درجه سه ورزش چوگوی ایران انتخاب شد تا جمعی از خانواده ورزش چوگو از سراسر کشور در دارالمجتهدین گرد هم جمع شوند تا به عنوان مربیان این ورزش کهن به تربیت و پرورش شاگردان و ورزشکارانی بپردازند که توان رهبری تیم‌های چوگو استان خود را در مسابقات استانی و کشوری عهده‌دار گردند.

مسوول اجرایی دوره مربیگری درجه سه ورزش چوگو با توجه به رایگان بودن دوره مذکور از سوی آکادمی فدراسیون ورزش‌های همگانی افزود: محل اسکان و اقامت تعداد ۳۰نفر از بانوان و تعداد ۳۰ نفر از آقایان درمجتمع فرهنگی، آموزشی ولایت قم پیش بینی شده و شرکت کنندگان می‌باید در ساعت ۷:۳۰ از روز ۱۷ اسفندماه از سوی مسوولان اجرایی و مجتمع مذکور پذیرش شوند؛ و خروج شرکت کنندگان نیز بعدازظهرروز ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ خواهد بود. لذاهریک از شرکت کنندگان صرفاً با پرداخت مبلغ ۴ میلیون ریال به حسابی که یک هفته قبل از برگزاری دوره اعلام خواهد شد ضمن ثبت نام در سامانه آموزش فدراسیون می‌توانند حضور یابند.

یوسف فتحی اظهار کرد: دوره رسماً از ساعت ۸ صبح با توجه به سرفصل‌های مربوط به مربیگری درجه سه آغاز و مراسم افتتاحیه با عنوان «اخلاق درمربیگری» ازساعت ۲۰:۳۰ بمدت ۹۰ دقیقه و با سخنرانی یکی از اساتید حوزه و دانشگاه و مهمانانی از نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان ازجمله هیأت ورزش‌های همگانی استان واداره کل ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

مسوول اجرایی دوره مربیگری درجه سه ورزش چوگو با توجه به رسمی بودن آن ازسوی آکادمی فدراسیون ورزش‌های همگانی اشاره کرد: کل دوره بمدت ۶ روز خواهد بود که از دوازدهم تا پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۲ بصورت مجازی و دو روز یاد شده فوق حضوری و عملی است که ترتیبات و اسامی مدرسان دوره با معرفی رییس انجمن و ابلاغ فدراسیون ورزش‌های همگانی متعاقباً به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

وی با اشاره به سن شرکت کنندگان در آیین نامه ارسالی به کمیته‌های متناظر چوگو افزود: باور دارم مسوولان کمیته‌های متناظر افرادی را برای شرکت در این دوره ترغیب میکنند که توان رهبری تیم چوگوی استان خود را طبق قوانین مربوط به سن شرکت کنندگان با حداقل ۱۸ سال و مدرک تحصیلی دیپلم به بالا با عنوان «مربی چوگو» داشته باشند.

برچسب ها: چوگو ، ورزش همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار