رسیدگی به مشکلات ۱۱واحد تولیدی و صنعتی فارس

چهاردهمین جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در سال ۱۴۰۲ برگزار و به مشکلات ۱۱ فعال صنعتی وتولیدی رسیدگی شد.

در این جلسه که به ریاست مدیر عامل و با حضور معاونان و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برگزارشد، مشکلات صنعتگران در حوزه‌های مختلف ساخت وساز، دریافت پایان کار، تجمیع و تفکیک، اقساط معوقه، صدور جواز ساخت، درخواست تجمیع، ترهین اسناد و تغییر کاربری، بررسی و رسیدگی شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این جلسه بر اهتمام ویژه به منظور رفع مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی در راستای دستیابی به رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار خبرداد و گفت: از تمام ظرفیت‌های قانونی برای کمک به صنعتگران استفاده می‌کنیم.

سیدمسعود عظیمی با بیان اینکه بخشی از مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان در ارتباط با سایر دستگاه‌های اجرایی است، بر ضرورت هم‌گرایی بین مدیران دولتی و بخش خصوصی تاکید کرد وگفت: با تعامل و هماهنگی با دستگاه‌ها به دنبال رفع مشکلات هستیم.

او با بیان اینکه کلید حل مشکلات اقتصادی حمایت از تولید است، گفت: در این مسیر در کنار صنعتگران قرار داریم تا بتوانیم درحد امکان نسبت به حل مشکلات واحد‌های صنعتی اقدام کنیم.

از ابتدای امسال تاکنون ۱۴جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برگزار و در این جلسات به مسائل و مشکلات ۱۲۹واحد تولیدی و صنعتی رسیدگی شده است.

جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک‌های صنعتی برای رسیدگی به موضوعات و مشکلات سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی و ارائه خدمات کارشناسی برگزار می‌شود.

صنعتگران مستقر در شهرک‌های صنعتی استان که متقاضی طرح مشکلات در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هستند می‌توانند با مراجعه به معاونت صنایع کوچک نسبت به تکمیل فرم مربوط اقدام کنند.

ارائه پیشنهاد اصلاح قوانین، مقررات، ضوابط و رویه‌های مرتبط با تولید و خدمات در زمینه‌های تسهیل امور سرمایه گذاری، بررسی و اتخاذ تصمیم درخصوص حل و فصل مشکلات واحد‌های صنعتی در راستای استمرار و ارتقاء تولید و اشتغال، بررسی و تصمیم گیری درخصوص رفع مشکلات واحد‌ها و طرح‌های صنعتی وانعکاس موارد تصمیم گیری خارج از حیطه وظایف سازمان به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، بخشی از وظایف این کارگروه به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار