فعالیت ۲۹۰ رسانه مجوز دار در لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت:کانال‌های مجازی با پنج هزار عضو از مزایای مطبوعات بهره مند می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در استان ۲۹۰ رسانه دارای مجوز است که از این تعداد، ۵۴ هفته‌نامه، ۱۷ دو هفته‌نامه، ۱۶ ماهنامه، ۱۸ فصل‌نامه و سالنامه، ۱۴۰ پایگاه خبری، ۴۴ نشریه الکترونیکی و یک روزنامه محلی هستند.

 اعظم روانشاد در جلسه ی اعطای احکام هیئت منصفه ی مطبوعات لرستان با بیان اینکه حضور هیئت منصفه در رسیدگی به جرایم مطبوعاتی و سیاسی جلوه‌ای از دادرسی مردمی و اجتماعی در نظام قضایی کشور است،افزود:اعضای هیئت منصفه ی رسیدگی به جرایم مطبوعاتی و سیاسی نماینده ی افکار عمومی هستند.

وی گفت:کانال‌های مجازی به عنوان انسان‌رسانه می‌توانند مجوز دریافت کنند و در صورت ثبت کانال‌های مجازی با بیش از پنج هزار کاربر می‌توانند از مزایای مطبوعات بهره‌مند شوند.

 روانشاد در کمیته ی صیانت از رسانه ذیل شورای اطلاع‌رسانی استان هجمه‌ها و تخلف‌های مطبوعاتی در فضای مجازی بررسی می‌شوند، افزود: این مهم با کمک پلیس فتا و دادستانی استان رسیدگی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه هیئت منصفه مطبوعات طی ۲ سال اخیر یک مورد پرونده را مورد بررسی قرار داده است، افزود: هیئت منصفه کمک خواهد کرد که پرونده ی جرائم مطبوعاتی در استان با کمترین تنش حل و فصل شوند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.