برگزاری نخستین رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین در البرز

نخستین رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی با میزبانی این مرکز مستقر در استان البرز اسفند ماه امسال به مدت ۲ روز برگزار می شود.

رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) گفت: دبیرخانه این رویداد ملی از تیرماه امسال با هدف شناسایی، آموزش و معرفی ۱۰ استارتاپ برتر در این حوزه آغاز به کار کرد.
 
سید داوود میررحیمی یکی دیگر از اهداف برگزاری این رویداد را تشکیل زیست بوم نوآوری و فناوری‌های نوین آموزشی دانست و اظهار کرد: در این رویداد ایده‌ها و فناوری‌هایی که صاحبان آن ثبت نام کرده اند بررسی می‌شود که در روز اول ارزیابی منتخبین اصلی صورت می‌گیرد و در روز دوم نیز برگزیده‌های اصلی نهایی انجام و رتبه بندی آن‌ها انجام می‌شود.
 
میررحیمی با بیان اینکه در این رویداد سرمایه گذاران و نمایندگانی از بخش دولتی و خصوصی حضور می‌یابند، گفت: فناوری‌های نوین آموزشی با پیشرفت علم و فناوری یک فرصت جهانی هستند که توسعه پایدار جوامع را رقم می‌زنند.
 
وی افزود: فناوری‌های نوین آموزشی از جمله هوش مصنوعی، متاورس، واقعیت مجازی و افزوده موضوعاتی هستند که امروز در صحنه انتقال دانش و فناوری و ایجاد یادگیری اثربخشی خود را از طریق کاهش هزینه‌های انتقال و افزایش کیفیت یادگیری خود را نشان می‌دهند.

وی گفت: مهلت ارسال ایده ها و طرح های فناورانه تا ۱۵ بهمن ماه است.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.