اقدامی جهادی در تامین پایدار و رفع کمبود آب شهر بیرم طی ۴۸ساعت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس گفت: در راستای تقویت و تامین آب شرب و پایدار شهر بیرم، طی اقدامی جهادی یک حلقه چاه جدید حفر شد و طی ۲ روز تجهیز، برق رسانی و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

علی جان صادق پور از تحقق وعده خود مبنی بر تجهیز و بهره برداری از یک حلقه چاه در شهر بیرم خبر داد و گفت: در اقدامی جهادی و فعالیتی شبانه روزی، با تجهیز، برق رسانی و اجرای خط انتقال یک حلقه چاه جدید طی ۲ روز، آب شرب موجود در شبکه‌های توزیع شهر بیرم به میزان قابل توجهی تقویت شد.

او، مشخصات طرح یاد شده را شامل نصب تابلو برق، الکتروپمپ و تجهیزات سرچاهی همراه با تأمین برق و اجرای ۴۰۰ متر خط انتقال آب با استفاده از لوله پلی اتیلن در اقطار ۲۲۵ و ۱۱۰ و فلزی هشت اینچ است که طی ۲ روز اجرا و به بهره برداری رسید.

رئیس هیأت مدیره‌ی شرکت آبفا فارس اظهار امیدواری کرد: تا زمان به ثمر نشستن طرح‌های آبرسانی بلند مدت، بهره برداری از این پروژه کم آبی در بیرم را مرتفع و به وضعیت پایدار برساند.

در همین راستا پیش از این نیز یک حلقه چاه کف شکنی شده بود و عملیات کف شکنی یک حلقه چاه دیگر نیز در دستور کار قرار دارد که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

صادق پور سه شنبه هفته گذشته که به دنبال افت ناگهانی سطح آب چاه‌های تأمین آب شهر بیرم در شهرستان لارستان و کم آبی در شبکه‌های توزیع آب این شهر، به جنوب فارس رفته بود، پس از بازدید‌های میدانی از تأسیسات آبرسانی این شهر، ضمن دستور استفاده از طرح‌های پشتیبانی نظیر اجاره چاه‌های کشاورزی برای تقویت شبکه‌های توزیع، از تجهیز و برق رسانی به یک حلقه چاه و کف شکنی یک حلقه چاه دیگر به منظور تقویت شبکه‌های توزیع شهر طی هفته‌های آتی خبر داد.

بخش بیرم در فاصله حدود ۱۶۰ کیلومتری از لارستان قرار دارد و شهرستان لارستان هم در فاصله ۳۷۸ کیلومتری شیراز واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار