بهره برداری از ۷۲ هزار متر مربع فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در کرمان

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کرمان از ساخت و بهره برداری از ۷۲ هزار متر مربع فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در استان کرمان طی دو سال اخیر خبر داد.

محسن منوچهری نژاد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: توجه به ورزش و فعالیت‌های تربیت بدنی در مدارس لازمه تربیت نسلی با نشاط و سالم است.

وی افزود: در راستای تحقق این مهم مسابقات ورزشی درون مدرسه با عنوان امیدستان ورزش با شرکت بیش از ۵۸۰ هزار دانش آموز در مدارس سراسر استان در حال برگزاری است این در حالی است که در سال تحصیلی گذشته استان کرمان در زمینه برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

منوچهری نژاد از اجرای طرح شهید طوقانی (ترویج ورزش زورخانه‌ای در مدارس) در دو کانون منتخب با مشارکت هیئت ورزش‌های زور خانه‌ای و کشتی پهلوانی خبر داد و تصریح کرد: تیم زورخانه‌ای دانش آموزان پسر استان در تابستان ۱۴۰۲ در ماده تیمی قهرمان کشور شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اجرای طرح شهید خرازی (آزاد سازی فضا‌های ورزشی) در تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان به منظور استفاده بهینه از فضا‌های ورزشی مدارس و آموزش و پرورش از سوی خانواده‌ها به همراه دانش آموزان از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بیش از ۱۹ هزار و ۸۰۰ فرهنگی استان طی امسال خبر داد.

 منوچهری ۷۷ طرح شامل ۳۵ زمین چمن مصنوعی، ۲۰ کلاس درس تربیت بدنی، ۱۱ سالن سقف بلند و ۱۰ زمین فوتبال ساحلی در مرحله اول طرح شهید سلیمانی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسید. 

وی گفت: مرحله دوم طرح شهید سلیمانی با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان شامل ۷۵ طرح (۳۴زمین چمن مصنوعی، ۶ کلاس درس تربیت بدنی، یک سالن سقف بلند، ۷ کفپوش روباز و ۲۳ تعمیر و تجهیز فضای ورزشی) در استان کرمان در حال برگزاری است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان  از ساخت و بهره برداری از ۷۲ هزار متر مربع فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در استان کرمان در دو سال اخیر خبر داد  و گفت: فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در استان کرمان در دو سال اخیر دو برابر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار