اتحادیه اروپا در حال بررسی اعمال تحریم‌ها علیه «اسرائیل» است

فایننشال تایمز اعلام کرد در پی رد شدن طرح دو دولتی توسط نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اتحادیه اروپا اعمال تحریم علیه این رژیم را بررسی می‌کند.

فایننشال تایمز گزارش داد که اتحادیه اروپا از اعضای خود می‌خواهد در صورتی که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، تشکیل کشور فلسطین را رد کند، این رژیم را مجازات کنند.

این روزنامه همچنین به نقل از مقامات اروپایی گزارش داد که این پیشنهاد نشان دهنده خشم اعضای اتحادیه به دلیل رد طرح راه حل دو دولتی از سوی کابینه صهیونیستی است. وزرای اتحادیه اروپا امروز دوشنبه با وزرای خارجه مصر، اردن، عربستان، دبیرکل اتحادیه عرب و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در بروکسل دیدار خواهند کرد.

کارمندان اتحادیه اروپا در سرتاسر جهان پیش از این موضع اورسولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا در حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه را رد کرده بودند. حدود ۸۵۰ کارمند اتحادیه اروپا در سراسر جهان نامه‌ای ۳ صفحه‌ای به رئیس کمیسیون اروپا ارسال کردند و در آن گفتند: ما نگران حمایت بی قید و شرط کمیسیون اروپا از اسرائیل هستیم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه تأکید کرد که با تشکیل کشور فلسطین بعد از اتمام جنگ غزه مخالف است. در همین راستا کاخ سفید به اظهارات نتانیاهو پاسخ داده و گفت که واشنگتن تلاش‌ها برای تحقق این راهکار را ادامه خواهد داد. جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید بعد از سخنان نتانیاهو مدعی شد: «بعد از اتمام جنگ، اشغال غزه در کار نخواهد بود». آمریکا درحالی مدعی است که از راه حل دو دولتی حمایت می کند که کربی در ادامه سخنان خود بار دیگر تاکید کرد واشنگتن با برقراری آتش بس در غزه مخالف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Russian Federation
محمودزاده
۱۲:۲۱ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
امری که در طول این ۷۵ سال بی سابقه بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
شما که میگفتید اروپا و اسراییل دستشون توی یه کاسه است!!! پس دیدید که تحلیلاتون غرض ورزانه است
Italy
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
الان بالاخره غرب و اروپا خوبه یا بده؟ به فکر جون انسان ها هستند یا نیستند؟
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمد
۱۰:۵۸ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
این حرفها را برای کودکان اروپایی بزنید تمام شما توسط این رژیم کودک کش تائید صلاحیت شده اید . شما را چه به این حرفها . این حرفها فقط کارکرد رسانه ای برای بستن دهان مردمان اروپا دارد والا هیئت حاکمه اروپا همه نوکر تو سرس خور این رژیم جعلی و بی هویت هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
کی بگو کی باور کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
دروغگوها
آخرین اخبار